Extreme001 Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 sorry voor de verwarring , Ik heb SABnzbd niet geprobeert op me dreambox omdat ik een linux server heb. Ik dacht dat het wel zou werken op de dreambox. Er zijn ook nog andere programm's op die hierop lijken. MVGR. Extreme
de Steef Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Ik heb SABnzbd werkend op een P3 500MHZ en ooit ook even op een NSLU2. Technisch zou het volgens mij ook op een dreambox moeten werken aangezien het in python is geschreven. Maar of het ooit zal performen vraag ik me af. zowel op de P3 500 (max 400k) als de nslu2 (max 70k en veel crashes) haal ik nooit de maximale download zoals op mijn PC (730k) Ik gebruik torrents maar zelden, aangezien usenet inderdaad vele malen sneller blijkt te zijn.
Extreme001 Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 ik geloof dat nu net rc2 uit is dus het is te proberen waard.
BartG2590 Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Geplaatst: 4 juni 2008 Hallo, met Bart. Dat de performance niet zo groot is(zou zijn) indien SABnzb op de dream zou draaien is niet zo'n groot probleem, machine draait in wezen toch 24/7 , maar het had leuk geweest als het kon , vooral omdat het met torrents wél werkt. Er is dus op dit moment geen alternatief in zoverre jullie weten ? Groeten. Bart
The Iron Maiden Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Is er ook een torrent client die via het download menu van Pli te installeren is? mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Gast pieterg Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Origineel bericht van: The Iron Maiden Is er ook een torrent client die via het download menu van Pli te installeren is? ctorrent zit in de ipk feed (voor de openembedded boxen), die doet het prima.
The Iron Maiden Geplaatst: 5 juni 2008 Geplaatst: 5 juni 2008 IPK feed?? Zegt me niks eerlijk gezegd... Ik ben op zoek naar een plugin/addon die ik via het software menu makkelijk kan installeren. mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Gast pieterg Geplaatst: 5 juni 2008 Geplaatst: 5 juni 2008 Origineel bericht van: The Iron Maiden IPK feed?? Zegt me niks eerlijk gezegd... Ik ben op zoek naar een plugin/addon die ik via het software menu makkelijk kan installeren. mvg, The Iron Maiden dat kan met ctorrent. Maar volgens je signature heb je geen openembedded boxen, dus ook geen ipk feed.
The Iron Maiden Geplaatst: 5 juni 2008 Geplaatst: 5 juni 2008 OK, jammer. Dan zoek ik even verder mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
The Iron Maiden Geplaatst: 20 september 2008 Geplaatst: 20 september 2008 Hallo, Is het mogelijk om de eTorrent plugin uit Gemini ergens los te downloaden, of van een Gemini installatie af kopieren en vervolgens op een PLi installatie werkend te krijgen? mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
boaz Geplaatst: 20 september 2008 Geplaatst: 20 september 2008 Daar is een truukje voor. Download het bestand met Gemini, installeer niet maar kopieer het bestand uit de /tmp directory en plaats dit bij Pli in diezelfde directory. Dit werkt enkel indien de voor installatie te gebruiken directorys bij Gemini en Pli overeenkomen. Moet je natuurlijk wel een multiboot hebben, anders ben je wel even bezig. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
dAF2000 Geplaatst: 21 september 2008 Geplaatst: 21 september 2008 Ik kan zo effe niet de plugin vinden op IHAD (als er een plugin van bestaat tenminste). Als iemand 'em kan vinden en 'em hier kan posten dan maak ik 'em wel voor PLi.
maja Geplaatst: 21 september 2008 Geplaatst: 21 september 2008 Origineel bericht van: dAF2000 Ik kan zo effe niet de plugin vinden op IHAD (als er een plugin van bestaat tenminste). Als iemand 'em kan vinden en 'em hier kan posten dan maak ik 'em wel voor PLi. Hier als bijlage:etorrent_080906.tar.gz
dAF2000 Geplaatst: 21 september 2008 Geplaatst: 21 september 2008 Ik heb effe gekeken, maar 't is niet (zo makkelijk) werkend te krijgen op een DM7000. De plugin start niet op en de ctorrent binary zelf heeft libssl nodig. Die zit niet op de DM7000.
The Iron Maiden Geplaatst: 21 september 2008 Geplaatst: 21 september 2008 Is het niet mogelijk om de benodigde binaries van een andere image (Gemini) te kopieren, of zijn binaries voor een specifieke image geschreven? mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen