Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: dAF2000
Ik heb effe gekeken, maar 't is niet (zo makkelijk) werkend te krijgen op een DM7000. De plugin start niet op en de ctorrent binary zelf heeft libssl nodig. Die zit niet op de DM7000.

Hij stond toch in de dm7000 image als plugin zie bijlage

post-41126-1318259907,905_thumb.jpg

• Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
Origineel bericht van: The Iron Maiden
Is het niet mogelijk om de benodigde binaries van een andere image (Gemini) te kopieren, of zijn binaries voor een specifieke image geschreven?

mvg,
The Iron Maiden

Ik heb net de ctorrent voor PLi DM600 geprobeerd en die werkt daar goed. Die werkt alleen via telnet, dus geen plugin. Op de DM7000 krijg ik 't niet werkend.
Geplaatst:
Origineel bericht van: maja
Origineel bericht van: dAF2000
Ik heb effe gekeken, maar 't is niet (zo makkelijk) werkend te krijgen op een DM7000. De plugin start niet op en de ctorrent binary zelf heeft libssl nodig. Die zit niet op de DM7000.

Hij stond toch in de dm7000 image als plugin zie bijlage

Maar dan heb je 't hier over Gemini toch? We proberen 't werkend te krijgen onder PLi.
Geplaatst:

Citaat.

Maar dan heb je 't hier over Gemini toch? We proberen 't werkend te krijgen onder PLi.

Ja hij staat in de Gemini daar vroeg je toch de plugin van.

Geplaatst:

@maja,

Ik neem aan dat de deze plugin hebt geinstalleerd op een Gemini systeem. Hoe heb je de user interface van ctorrent zichtbaar gemaakt. Als ik de plugin heb gedownload, staat deze niet in de plugin lijst onder de gele knop.

mvg,

The Iron Maiden

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen