maja Geplaatst: 21 september 2008 Geplaatst: 21 september 2008 Origineel bericht van: dAF2000 Ik heb effe gekeken, maar 't is niet (zo makkelijk) werkend te krijgen op een DM7000. De plugin start niet op en de ctorrent binary zelf heeft libssl nodig. Die zit niet op de DM7000. Hij stond toch in de dm7000 image als plugin zie bijlage
dAF2000 Geplaatst: 21 september 2008 Geplaatst: 21 september 2008 Origineel bericht van: The Iron Maiden Is het niet mogelijk om de benodigde binaries van een andere image (Gemini) te kopieren, of zijn binaries voor een specifieke image geschreven? mvg, The Iron Maiden Ik heb net de ctorrent voor PLi DM600 geprobeerd en die werkt daar goed. Die werkt alleen via telnet, dus geen plugin. Op de DM7000 krijg ik 't niet werkend.
dAF2000 Geplaatst: 21 september 2008 Geplaatst: 21 september 2008 Origineel bericht van: maja Origineel bericht van: dAF2000 Ik heb effe gekeken, maar 't is niet (zo makkelijk) werkend te krijgen op een DM7000. De plugin start niet op en de ctorrent binary zelf heeft libssl nodig. Die zit niet op de DM7000. Hij stond toch in de dm7000 image als plugin zie bijlage Maar dan heb je 't hier over Gemini toch? We proberen 't werkend te krijgen onder PLi.
maja Geplaatst: 21 september 2008 Geplaatst: 21 september 2008 Citaat. Maar dan heb je 't hier over Gemini toch? We proberen 't werkend te krijgen onder PLi. Ja hij staat in de Gemini daar vroeg je toch de plugin van.
The Iron Maiden Geplaatst: 21 september 2008 Geplaatst: 21 september 2008 @maja, Ik neem aan dat de deze plugin hebt geinstalleerd op een Gemini systeem. Hoe heb je de user interface van ctorrent zichtbaar gemaakt. Als ik de plugin heb gedownload, staat deze niet in de plugin lijst onder de gele knop. mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
maja Geplaatst: 21 september 2008 Geplaatst: 21 september 2008 Hij staat dan onder blue panel nr. 3 extras/instellingen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen