Gast Geplaatst: 10 februari 2002 Geplaatst: 10 februari 2002 Heb ik superschik met mijn V5 (geen attack gehad), en ik was van plan om alle links wat maar met patchen te maken heeft weggooien, en net voor ik dat doe kijk ik in een zwak moment en wat zien ik: allcam-version V6!! AAAAAHHHHHH!!!!!! DIE MOET WEER IK OOK HEBBEN (klinkt als verslaafd niet?) Maarruh wat betekent dat nou allcam? Krijg ik nu nog meer kanalen zichtbaar? Ik hoop toch niet al die muziekthema kanalen(rock,pop,house,dutchhits,enz,enz)en niet nog meer van die koenz kanalen, want dan moet ik toch maar weer aan de beademing voor +/-90minuten (het blijft spannend).
Satori Geplaatst: 10 februari 2002 Geplaatst: 10 februari 2002 Ik heb zelf een Pioneer en daar is hetzelfde gaande. De standaard Canal+ decos, zoals Philips en Pioneer hebben het versleutelingsalgoritme niet in een aparte CAM zitten, maar gewoon in de software. Dit algoritme is verschillend voor de diverse systemen (zoals Nagra, Irdeto, Seca enz), maar lijken in grote lijnen wel op elkaar. Omdat het algeritme gewoon in flash memeory zit is dat natuurlijk aan te passen. De versie 4.24/4.25 van Dynamit doen dit voor de Engelse Pioneer versie en H2DeeToo werkt aan de verschillende NL versies (Daar zitten ook grote overeenkomsten in de soft). Dus voor Philips en Pioneer. Het probleem is dat de smartcardsoft nu ook aangepast moet worden en dat is nog niet goed uitgezocht. Dus zijn er nog anderen, die ook werk moeten verzetten.<p>Groeten Satori
Gast Geplaatst: 10 februari 2002 Geplaatst: 10 februari 2002 Ik heb ook nog wel wat vragen: Kan ik met v6 ook gewoon mijn goldcard gebruiken? (Of ben ik verplicht gelijk een funcard/funprogger aan te schaffen) Heb ik er met alleen Astra ontvangst daadwerkelijk wat aan? (Ik dacht dat premiere cinedome e.d. alleen irdeto uitzenden) Zo nee, komt irdeto nog? desalnietteplus: ik ben blij dat er in elk geval aan gewerkt wordt, misschien schaf ik in de toekomst een grotere schotel met duolnb aan.
Gast Geplaatst: 10 februari 2002 Geplaatst: 10 februari 2002 Hoi .. Willen jullie weten hoe 't nu zit met die V6 patch voor de Phlipsen , dan kun je 't beste de discussies (en 't nieuws) volgen op 't Messageboard van de welbekende Eend...
Aanbevolen berichten