Gast Geplaatst: 10 februari 2002 Geplaatst: 10 februari 2002 Ik heb 2 7071 decoders en die wil ik opwaarderen maar een vriend die zelf dealer is heeft 4 stuks out of order. hoe kan ik nu voorkomen dat het misgaat? ik kan met serial en lookerflash omgaan maar wat is nu de juiste procedure? en wie kan me als het misgaat weer aan de praat helpen? vr.gr dimona
Gast Geplaatst: 11 februari 2002 Geplaatst: 11 februari 2002 Als je een oslink heb heb je bijna geen risico's meer of je moet hem naar iemand brengen die een oslink heeft ( ik zit en eindhoven) maar als je een oproep doet zal er echt wel iemand in jouw buurt erop reageren. Een juiste beschrijving voor het serieel patchen van je philips kan je kijken op www.zeguers.be daar staat een perfecte omschrijving.<p>Max
Gast Geplaatst: 11 februari 2002 Geplaatst: 11 februari 2002 hoi max,je hebt gelijk maar ik heb al twee keer geprobeerd een oslink te bestellen maar die lui reageren niet. en ik wil voor dat ik mijn eigen decoders er aan waag zeker zijn dat ik geen 3 weken zonder sat zit ,dat overleeft mijn huwelijk niet. dus ik zoek een lid met een oslink in de buurt van overijssel die direct een maaatje van mij uit de brand helpt die is dealer van c+ en heeft met het proberen opwaarderen zijn voorraad phillipsen om zeep geholpen 2xgelukt 4xdood en phillips zegt alleen een nieuw mb te kunnen monteren. groetjes Guido (dimona)
Aanbevolen berichten