Ga naar inhoud


Digitenne in eiropa


Gerrit1967

Aanbevolen berichten


Als de KPN lock er af is kun je de ontvanger overal mee naar toe nemen, en heb je signaal kun je gewoon scannen hij slaat degevonden zenders dan op boven de 1000 dus 1001 en zo verder.

 

En de lock is er af bij de nieuwe software heb je er oude software opstaan is hij alleen te gebruiken voor KPN/Digitenne. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dan was het welmakkelijk als je het type er bij had gezet.

Hier heb ik een oude Samsung twintuner die heeft software 1.50 en de lock is er af.

 

Maar hier een bericht van @ Edje_Kroketje

 

Citaat:
Alle laatste software versies van de gangbare boxen hebben geen lock meer.

Topfield 6000 huur 1.46

Topfield 5300 PVR 1.45

Samsung ST HW3.5 1.53

Samsung ST HW4.0 1.58

Als je een Samsung hebt met oude software kan je die ruilen via de helpdesk voor uptodate software. De HW (Hardware) versie van de Samsung staat onderop op een sticker.

laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Stel dat de lock eraf is, wat is er allemaal te ontvangen? Ik neem aan dat in Duitsland veel zenders zitten die FTA uitgezonden worden? Hoe zit het met landen zoals Oostenrijk en Zwitserland, zeker interessant gezien het EK. Kun je op de camping lekker de wedstrijden volgen? Ik zelf ga aankomende zomer naar Krakau en Praag, enig idee iemand, is er ergens een overzichtje te vinden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SatDonkey
Stel dat de lock eraf is, wat is er allemaal te ontvangen? Ik neem aan dat in Duitsland veel zenders zitten die FTA uitgezonden worden? Hoe zit het met landen zoals Oostenrijk en Zwitserland, zeker interessant gezien het EK. Kun je op de camping lekker de wedstrijden volgen? Ik zelf ga aankomende zomer naar Krakau en Praag, enig idee iemand, is er ergens een overzichtje te vinden?

Zover ik weet is NL uniek (lees irritant) door bijna alles met Conax te versleutelen en is het in de rest van Europa voor 99% free to air. In Noorwegen zitten ze met MPEG4 dus daar is onze box onbruikbaar maar zover ik weet overal FTA dus gewoon meenemen en kijken. Misschien tref je een bouquet aan waarin zowel FTA als gecodeerde zenders zitten volgens mij heb ik dat wel eens in Frankrijk gehad.
Praag zit op UHF25 en in Kraków is nog geen DVBT. cry
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...