Gast MAD MONK Geplaatst: 27 mei 2008 Geplaatst: 27 mei 2008 Wat is de beste HD sat-receiver op dit moment. Ik zoek er een met PVR . Ander vraagje: Is het voor een HD sat receiver, belangrijk of de HDMI aansluiting, er één van de laatste generatie is, of te wel HDMI 1.3 ? PS. in het vakblad 'What Hi Fi' wordt er vaak heel slecht over de Topfield gedaan, (matig beeld) terwijl ik altijd dacht dat de Topfield een van de beste was. Wie kan me wat wijzer maken? Ik was verder van plan om een nieuwe PANASONIC Plasma Viera te kopen. Die wordt aangeraden speciaal voor het kijken naar sport wedstrijden. (No Ghosting)!
winwiz Geplaatst: 27 mei 2008 Geplaatst: 27 mei 2008 Als je het 10 mensen vraagt krijg je 5 verschillende antwoorden... hangt ook helemaal van je eigen wensen af. HDMI 1.3 is totaal niet belangrijk in deze. Alle extra's die daar inzitten worden totaal niet gebruikt. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast MAD MONK Geplaatst: 27 mei 2008 Geplaatst: 27 mei 2008 Kijk dat van die HDMI 1.3 wist ik niet. Toch weer wat geleerd. Woon zelf in Italie en als je hier je info. bij een verkoper moet inwinnen, nou dan kan je nog beter bij de paus op schoot gaan zitten en hopen dat het goed gaat. Bedankt!
Gast frank2 Geplaatst: 27 mei 2008 Geplaatst: 27 mei 2008 Een pana 42pv70 is inderdaad een zeer goede plasma al dient hij na 200 uur voor een nog mooier beeld wel gecalibreerd te worden, de blauw waardes zijn vaak verkeerd afgesteld fabriekswege, wel door een erkend persoon/bedrijf laten doen. Sat reciever; algemeen wordt de technisat HD S2 beschouwd als een van de beste qua beeld, voor HD beeld is een topfield humax e.a. net zo goed maar het upscalen van sd beeld schijnt deze reciever als een van de beste te kunnen.En het is inderdaad een plaatje. Dit is de reden waarom ik deze sat reciever gekocht heb. Hij is redelijk duur zo rond de 500 euro. Er staat een goede test op area of op hifi-regler
HDvideo Geplaatst: 27 mei 2008 Geplaatst: 27 mei 2008 HDMI 1.3 zal je niet vinden op een sat tuner omdat het domweg geen zin heeft. 1.2 is voldoende voor alle signalen die van satelliet af kunnen komen. Hoewel ik een reelbox freak ben, moet ik zeggen dat de topfield 7710 pvr een prachtige tuner is met uitstekende functionaliteit en beeldkwaliteit.
Gast MAD MONK Geplaatst: 28 mei 2008 Geplaatst: 28 mei 2008 thanks guys. Ik denk dat ik voor de Toppy ga
exciter Geplaatst: 28 mei 2008 Geplaatst: 28 mei 2008 De mijne is natuurlijk de beste... :D Even serieus - hij is echt goed, zie topic onder Overige receivers, of zoek mijn berichten op. Maar of hij de beste is? Geen idee. TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Gast frank2 Geplaatst: 29 mei 2008 Geplaatst: 29 mei 2008 conform testen op duitse onafhankelijke sites zou de technisat hd s2 een beter sd beeld neerzetten dan andere hd recievers. Het upscalen is erg goed van deze ontvanger. Dus daar zal een pluspunt voor de technisat in zitten, verder gaat bij de technisat alles automatisch qua updates erg gemakkelijk en hij is niet gevoelig voor ci modules zoals bij topfield wel het geval schijnt te zijn. In ieder geval voor mij is het een echt grote verbetering tov mijn oude CD goedgekeurde ontvanger (rebox 2250)
Gast MP4 Geplaatst: 30 mei 2008 Geplaatst: 30 mei 2008 Nog steeds geen *EPG van CanalD? Echt storend vind ik dat van die club. Kleine moeite om even servicegericht en klantvriendelijk te werken. *Los van 'now-next'..
exciter Geplaatst: 30 mei 2008 Geplaatst: 30 mei 2008 tja, of de nl zenders moeten een gewoon de standaart gaan volgen... TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen