Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo Allemaal .<p>Ik ben bezig geweest met mijn tuner te flashen en ik heb hem nu geflasht naar Versie 6 allcam .

Nu is mijn vraag ,ik heb hem geflasht ondat mijn canal+ kanalen afgevallen zijn .

Nu staat deze softwear in mijn tuner maar wat doe ik verkeerd .

Kan iemand mij vertellen welke flash ik dan moet hebben of welke softwear ik op mijn goldcardmoet zetten om weer canal+ te kunnen kijken .<p>Vriendelijke groet Hans

Geplaatst:

Ik heb net vandaag geleerd van Johan dat een V6 niet gaat werken met een goldcard maar alleen met een funcard. Dus doe er je voordeel mee.<p>Grtz,<p>Ray

Geplaatst:

ik begrijp je vraag niet echt goed, maar ik denk dat ik weet wat je bedoeld.

je had last van aanvallen van C+, nu hoorde je allemaal verhalen dat dat met de V6 fw opgelost zou zijn (geen aanvallen).

dit is niet waar, je had die aanvallen ook kunnen stoppen door de EPG Bitmap uit te schakelen, maar dan heb je geen EPG meer.

Als je de V6 gebruikt dan heb je wel weer EPG en zelfs op alle kanalen die EPG ondersteunen, dit komt omdat deze FW zijn EPG uit een ander kanaal haalt.

dus het enige wat je nog moet doen, is je eeprom nog FF flashen,( met een eeprom waar de EPG bitmap van uitgeschakeld is) ik denk dat je deze wel vind op de site waar je de V6 FW weg hebt.<p>Jaldert,

Geplaatst:

bij mij werken de normale goldkaarten met versie 6 beta dus...............

alleen met funkaartjes kan je denk ik meer nproviders aan maar hebben njullie dan een goede funkaart file voor een philips v6!! ik hem hem nog nergens gevonden<p>max

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.