Losha Geplaatst: 27 mei 2008 Geplaatst: 27 mei 2008 ik heb al n tijdje m'n monoblok erop, maar nu wil ik eigenlijk ook Astra2 erbij (voor BBC). Voor ik het monoblok had, had ik een enkele LNB erop, die heb ik nog steeds liggen. Maar nu de vraag. Werkt monoblok + extra lnb wel ? (via extra diseq?) of wat zijn andere opties ? ff editen ben wel aan't zoeken evengoed hoor ik kan natuurlijk gewoon zo'n multihouder ding kopen en 3 losse koppen + diseq maar vroeg me dus af of het ook anders kan (goedkoper bijv. ) alheowel ik al typende haast zin krijg in Hotbird 13° / Astra 19° / Astra 23° / Astra 28° of meteen motor
Losha Geplaatst: 27 mei 2008 Auteur Geplaatst: 27 mei 2008 Laat maar kom er net achter dat motoren een stuk goedkoper zijn dan ik dacht ... hoe ik straks alle zenders in de strong krijg .. joost mag't weten
Hellum Geplaatst: 27 mei 2008 Geplaatst: 27 mei 2008 wat voor strong heb je? zonder aanpassing kan de 8000/8100 geen motor aan!!!! MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Con Geplaatst: 28 mei 2008 Geplaatst: 28 mei 2008 Kwestie van een kanalenlijst van Satman, die heeft er in ieder geval een gemaakt voor de 8000. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Hellum Geplaatst: 28 mei 2008 Geplaatst: 28 mei 2008 dan nog moet je er een motoraanpassing en sattracker firm inzetten. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Losha Geplaatst: 28 mei 2008 Auteur Geplaatst: 28 mei 2008 8100, laatste sattracker die moet toch zo met een motor om kunnen gaan ? fysieke aanpassing was toch alleen bij de 8000 meen ik ? ff zoeken deze toevallig ? http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...rue#Post1163249 citaatje van Vreeswijk Als je een motor op je 8100 wil zetten moet je een elco op de plaats van de C230 plaatsen. lVerwijder de C230 en plaats hier een elco van 63 volt en 100uf met de + naar de barcode. gaan we doen ...
Hellum Geplaatst: 29 mei 2008 Geplaatst: 29 mei 2008 ER MOET OOK EEN AANPASSING IN DE 8100!!! If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Losha Geplaatst: 29 mei 2008 Auteur Geplaatst: 29 mei 2008 je hoeft niet zo te schreeuwen hoor, daar was ik allang achter
Smurf Geplaatst: 29 mei 2008 Geplaatst: 29 mei 2008 als je dat niet doet gaat er een condensatortje stuk en ontvang je niets meer (als je pech hebt) Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
Con Geplaatst: 29 mei 2008 Geplaatst: 29 mei 2008 MOIMOI schreeuwt waarschijnlijk om jou te behouden voor ellende . . . HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Gast guy2275 Geplaatst: 30 mei 2008 Geplaatst: 30 mei 2008 Denk eraan als je zapt met een motor gestuurde schotel heb je steeds seconden wachttijd vooraleer je de volgende zender kan bekijken
Con Geplaatst: 30 mei 2008 Geplaatst: 30 mei 2008 Het kost inderdaad een aantal seconden maar dan heb je wel gelijk 15 satelieten, whats in the name? HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Losha Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Geplaatst: 30 mei 2008 die seconden wachten heb je alleen tussen de satellieten oh .. trouwen ... hij werkt moet wel veel satelieten ff aantippen aangezien de ingebouwde lijst van de SG-2100A niet helemaal klopt (hoe verder naar buiten, hoe verder ik handmatig moet, paar graden/seconden..en ja.. de paal was niet 100% waterpas te krijgen ) heb nu wel een serieus luxeprobleem in de stronglijst passen maar 4096 zenders... met m'n monoblock zat ik na een fullscan al op ca 3500 dat wordt dus een behoorlijke kluif sat voor sat en knip en plak
Con Geplaatst: 30 mei 2008 Geplaatst: 30 mei 2008 Importeren in Edstrong en editen maar. Ben je tenminste even uit de kroeg en van de straat. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen