Ga naar inhoud

Waarom kan ik onder Vista geen webpages afdrukken ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een klein probleempje, of eigenlijk ; mijn zwager.

Hij heeft een Acer Mini-PC gekocht met Vista als OS en het ding werkt fabeltastisch !

Lokaal kan ie alles printen, maar als ie nu van Internet wat wil printen zie je de instructie over het beeld flitsen en er verschijnt de bekende que-box rechts onderin. Maar IN die box staat dan "0 bestanden in wachtrij" en vervolgens is de gehele print instructie nergens meer te vinden.

Ik heb zelf al van alles geprobeerd, maar krijg sterk de indruk dat het een Vista instelling betreft die ik niet kan vinden.

Iemand ervaring hiermee of wellicht een oplossing ?

Geplaatst:

Ik heb hetzelfde probleem. Om een print te maken van een website selecteer ik de tekst en kopieer e.e.a. naar een leeg words document en print dan het document af. Een omslachtige manier. Ben benieuwd naar een betere oplossing

Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI

Mini USB DVB-T Stick

Geplaatst:

Net ff getest op mijn laptop. Zowel IE als Firefox print zonder problemen.

Installeer anders eens firefox om te kijken of het dan wel lukt.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Wellicht is het de combinatie Vista met de HP-all-in-one (ben ff het typenummer kwijt) ?

Een mens moet toch gewoon internet pagina's kunnen printen ?

Geplaatst:

Hier werk ik met Vista en HP Deskjet F380 zonder deze afdrukproblemen ,wel met Firefox 3 beta 5.

"That's another fine mess you've got me into"

Geplaatst:

Oke, maar het is eigenlijk zot dat IE het dan niet doet ? En waar het mij om gaat is dat er waarschijnlijk ergens een instelling niet goed staat wat dit euvel veroorzaakt.

Ik denk dat we maar eens bij HP of Microsoft aan de bel moeten...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen