Gast Geplaatst: 11 februari 2002 Geplaatst: 11 februari 2002 Hoe kan ik zelf zenders toevoegen aan mijn 7071? Het enige wat kan is volgens mij 1. de decoder laten zoeken (je hebt dan niet alle zenders) 2. met declink een voorgeprogrammeerd lijstje inprogrammeren<p>Nu zag ik in een overzicht de Godchannel op Astra 19.2. Ik kan hier dus niets mee, omdat optie 1 de zender niet vind en de zender in geen enkel voorgeprogrammeerd lijstje voorkomt. Iemand een idee??
Gast Geplaatst: 11 februari 2002 Geplaatst: 11 februari 2002 1) Heb je de reciever gepatched? 2) Indien ja, is de eeprom leeggehaald) 3) Als je dat heb gedaan kan je via declink er nieuwe kanalen opzetten je kan dit zeer overzichtelijk zien bij www.zeguers.be hier wordt perfect verteld hoe je alles moet doen om een gedownloade kanalenljst in je reciever te zetten<p>max
Gast Geplaatst: 11 februari 2002 Geplaatst: 11 februari 2002 in gedownloade settinglijsten staat niet het kanaal die ik wil zien. Daar heb ik dus niets aan. Ik wil graag een nieuwe zender toevoegen aan mijn 7071.
Aanbevolen berichten