Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: Zwammi
Heb jij al beeld op deze?
Als ik die frequentie's ingeef krijg ik enkel de service 3 en 5, NGC HD en Discovery HD.

Als het goed is moet je ook Brava HDTV op die transponder ontvangen.

Alfons
Geplaatst:

hallo keerl ik heb een kathrein ontvanger maar wil graag naar nederland1 hd kijkken een dure plasma gekocht en grote schotel van 120cm maar wel graag vooor het ek klaar zijn weet jij hoe ik dat moet doen alvast bedankt bertus wezep alles al geprobeerd via canal plus laten zoeken met de juiste code,s maar nee hoor weet jij het??????? bertus wezep of bel me maar 06-28801179

Geplaatst:

oke beste vriend maar wij hebben een kathrein hd ontvanger hoe gaat dat dan in zijn werk graag hoor ik van je, bertus wezep!!! van alles al geprobeerd maar geen succes weet jij het e-mail me maar bertlawaai@hotmail.com, alvast bedankt wezep city

Gast mouse1277
Geplaatst:
Origineel bericht van: lawaai
hallo keerl ik heb een kathrein ontvanger maar wil graag naar nederland1 hd kijkken een dure plasma gekocht en grote schotel van 120cm maar wel graag vooor het ek klaar zijn weet jij hoe ik dat moet doen alvast bedankt bertus wezep alles al geprobeerd via canal plus laten zoeken met de juiste code,s maar nee hoor weet jij het??????? bertus wezep of bel me maar 06-28801179

?????????????????
Het gebruik van leestekens doet echt wonderen om je verhaal duidelijk te communiceren als je hulp vraagt!

Verder zou ik deze vraag in het speciale Kathrein gedeelte van het forum stellen. Daar zitten de experts.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen