Gast Mazi007 Geplaatst: 28 mei 2008 Geplaatst: 28 mei 2008 Mijn Inverto laat soms sateliet doorkruist zien bij aanzetten, dit betekend dat er geen verbinding is nochtans moet er normaal goed ontvangst zijn, als ik dan in instellingen ga kijken geeft turner 1, geen enkel signaal,voledig op 0 sterkte + kwaliteit, turner 2 heeft wel percentage sterkte + ontvangst, zet ik met afstandsbediening Inverto eens uit en aan lukt het soms, maar zet ik de aan en uit knop achteraan voledig af en terug aan werkt Inverto perfect, eenmaal hij werkt gaat hij 100% , soms als ik zeer vlug zap heb ik die probleem ook, is dit een probleem dat aan mijn Inverto ligt of is dit probleem gekend , thanks voor hulp en info alvast
Gast MP4 Geplaatst: 29 mei 2008 Geplaatst: 29 mei 2008 Even zonder oplossing misschien.. Waarom zet je de ontvanger uit eigenlijk?
Gast Mazi007 Geplaatst: 29 mei 2008 Geplaatst: 29 mei 2008 Bij aanzetten betoel ik op rode knop duwen om hem uit stand bye te halen dan heeft hij soms geen ontvangst sateliet, ik zet even knop achteraan uit en hop terug ontvangst, raar nietwaar ????
rudie1956 Geplaatst: 29 mei 2008 Geplaatst: 29 mei 2008 Origineel bericht van: Mazi007 Bij aanzetten betoel ik op rode knop duwen om hem uit stand bye te halen dan heeft hij soms geen ontvangst sateliet, ik zet even knop achteraan uit en hop terug ontvangst, raar nietwaar ???? Wat voor een lnb gebruik je?Ik heb het gehad met een monoblock,een nieuwe geplaatst, nu schakelt hij weer prima. Grt Rudie Rebox 9000. Logitech Harmony 900.
Gast Mazi007 Geplaatst: 29 mei 2008 Geplaatst: 29 mei 2008 Ik heb 4 aparte lbn quad voor 4 ontvangers, astra 1 + 2 + 3 + hotbird, eens hij aanstaat geen enkel probleem maar soms geen enkel ontvangst als ik hem uit stand bye haal, raar maar waar, er is mee te leven maar is heel vervelend als de vrouw dit voor heeft en ik ben niet thuis ze mist dan haar programma's.
Moderator wiz Geplaatst: 1 juni 2008 Moderator Geplaatst: 1 juni 2008 En je vrouw die knop aan de achterkant laten zien is te ingewikkeld? :S De mijne reboot het kreng gewoon als er iets niet gaat zoals het hoort. Maar als ik het zo hoor is er iets met die lnb aan de hand. Check de kabels eens, misschien heb je last van een slecht kontakt? VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Gast Mazi007 Geplaatst: 2 juni 2008 Geplaatst: 2 juni 2008 Dank u wel om mee te denken, ik heb probleem gevonden maar nog niet de oplossing, ik heb 4 DiSEqC switch 4/1 dus degene die verbonden was met ontvanger met problemen heb ik in een andere DiSEqC switch 4/1 gestoken en kijk probleem is opgelost, wel zit het probleem nu op andere ontvanger waar ik de kabel geruild heb, ofwel ligt probleem bij DiSEqC switch 4/1 of bij bekabeling ??? =thanks
Moderator wiz Geplaatst: 4 juni 2008 Moderator Geplaatst: 4 juni 2008 ik gok de switch. Immers, rebooten betekent dat je de spanning er tijdelijk even af haalt. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Gast Mazi007 Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Ok ik ga morgen een nieuwe switch kopen en plaats deze onder het weekend , tof voor de hulp we gaan de goede weg uit, thanks
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen