Ga naar inhoud


Inverto laat soms sateliet doorkruist zien bij aanzetten


Gast Mazi007

Aanbevolen berichten

Gast Mazi007

Mijn Inverto laat soms sateliet doorkruist zien bij aanzetten, dit betekend dat er geen verbinding is nochtans moet er normaal goed ontvangst zijn, als ik dan in instellingen ga kijken geeft turner 1, geen enkel signaal,voledig op 0 sterkte + kwaliteit, turner 2 heeft wel percentage sterkte + ontvangst, zet ik met afstandsbediening Inverto eens uit en aan lukt het soms, maar zet ik de aan en uit knop achteraan voledig af en terug aan werkt Inverto perfect, eenmaal hij werkt gaat hij 100% , soms als ik zeer vlug zap heb ik die probleem ook, is dit een probleem dat aan mijn Inverto ligt of is dit probleem gekend , thanks voor hulp en info alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Mazi007

Bij aanzetten betoel ik op rode knop duwen om hem uit stand bye te halen dan heeft hij soms geen ontvangst sateliet, ik zet even knop achteraan uit en hop terug ontvangst, raar nietwaar ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Mazi007
Bij aanzetten betoel ik op rode knop duwen om hem uit stand bye te halen dan heeft hij soms geen ontvangst sateliet, ik zet even knop achteraan uit en hop terug ontvangst, raar nietwaar ????



Wat voor een lnb gebruik je?Ik heb het gehad met een monoblock,een nieuwe geplaatst, nu schakelt hij weer prima.

Grt Rudie

 

Rebox 9000.

Logitech Harmony 900.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mazi007

Ik heb 4 aparte lbn quad voor 4 ontvangers, astra 1 + 2 + 3 + hotbird, eens hij aanstaat geen enkel probleem maar soms geen enkel ontvangst als ik hem uit stand bye haal, raar maar waar, er is mee te leven maar is heel vervelend als de vrouw dit voor heeft en ik ben niet thuis ze mist dan haar programma's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En je vrouw die knop aan de achterkant laten zien is te ingewikkeld? :S

 

De mijne reboot het kreng gewoon als er iets niet gaat zoals het hoort.

 

Maar als ik het zo hoor is er iets met die lnb aan de hand. Check de kabels eens, misschien heb je last van een slecht kontakt?

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mazi007

Dank u wel om mee te denken, ik heb probleem gevonden maar nog niet de oplossing, ik heb 4 DiSEqC switch 4/1 dus degene die verbonden was met ontvanger met problemen heb ik in een andere DiSEqC switch 4/1 gestoken en kijk probleem is opgelost, wel zit het probleem nu op andere ontvanger waar ik de kabel geruild heb, ofwel ligt probleem bij DiSEqC switch 4/1 of bij bekabeling ??? =thanks

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mazi007

Ok ik ga morgen een nieuwe switch kopen en plaats deze onder het weekend , tof voor de hulp we gaan de goede weg uit, thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...