Ga naar inhoud


Arion 9300 PVR omzetten naar CanalDigitaal.


Dukdalf

Aanbevolen berichten


Ja je kunt zonder problemen in de gewone versie het Canaldigitaal software in laden :D Als het niet bevalt ga je gewoon weer terug naar je oude vertrouwde versie. Ik zou het niet doen, het gebonden zijn aan hun opgedrongen dingen gaat mij te ver. Een stukje vrijheid word ook hier weer door de grote meneren teniet gedaan. Canaldigitaal zou een broer kunnen zijn van Balkenende, die ook probeert de mensen hun mening af te nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik ben het wel met je betoog eens, maar we nemen programma's op met twee ontvangers.

1xArion 9300 en 1x Echostar 5020.

Voor de Echostar is er op dit moment geen EPG beschikbaar voor de de Belgische kanalen sinds de Transponder wissel.

Ik heb al geruime tijd op diverse forum's geïnformeerd of dit nog hersteld wordt, maar een antwoordt zit er niet in.

Weet je ook waar de software te downloaden is.

Groeten

W.Holtman

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De EPG van de Vlaamse zenders werkt nog niet goed, ook niet op een Arion 9300 CD-uitvoering. Er is weliswaar pas nieuwe firmware uitgekomen (versie 2097), maar daarin is dit nog niet opgelost.

Die firmware is te downloaden bij een bekende importeur/distribiteur, maar ik mag de url niet geven (heb daarmee eerder een keer problemen gehad op dit forum).

Overigens: ik twijfel eraan of 't eigenlijk wel kan, CD-firmware op een niet-CD-uitvoering. Als 't je er alleen om gaat om een meerdaagse EPG te hebben, hoef je 't in ieder geval niet te doen.

TV Vlaanderen Duo LNB Twin

B&R 65

VU+ Solo2

M7 SAT801 (niet in gebruik; reserve)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als EPG wel werkt op de andere zenders en niet op vlaanderen zou je kunnen overwegen een factory recet te kunnen doen. Waar je echostar software kunt halen ?? Ik geloof dat Gorefest hier wel iets over weet, want volgens mij heeft Gorefest ook Echostar. Dus Gorefest kom er maar in. cry clarkebelt ....Je zet er de http://www en .nl voor en achter. Ja JE moet uitkijken anders mag ik weet een ......maken!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He mensen Packman maakt reclame. Oei oei moet hij nu geen spelletje doen van hoeveel kennis heb je of weet jij wel dat dit niet mag? Denk eraan clarkbelt is een zaaaaaaaak! cryblush

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gorefest.

 

Nu je dit toch gelezen hebt, zou ik je willen vragen of er een kans bestaat dat je voor de Echostar 5020 de EPG voor de Belgische kanalen kunt repareren.

Als dit niet gaat zou je dit dan ook willen melden, dan weten wij waar we aan toe zijn.

Groeten

W.Holtman

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer Gorefest.

Hier wordt ik absoluut niet vrolijk van.

Toen er enige maanden geleden op Clarkebelt naar Betatesters werd gevraagd, had ik hoop dat er verder nog wel wat support voor de 5020 zou komen.

Maar helaas.

Groeten

W.Holtman

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...