interpol Geplaatst: 6 juli 2008 Geplaatst: 6 juli 2008 Welke datum geeft je TVV kaart (als update datum)? ps. je kunt altijd overwegen om je kaart op te sturen naar mij, alleen de aangeboden data komt niet uit (vakantie). groet, john Openbox sg9 HD PVR
gamgra Geplaatst: 6 juli 2008 Geplaatst: 6 juli 2008 John, De update datum staat op 31 Juli 2008, dit is niet echt een probleem. Kan altijd binnen wippen bij een van mijn maatjes met een Canal Digitaal/TVV goedgekeurde Philips. Vanaf September vertrek ik met vakantie, dan kan jij met de TVV kaart testen. gamgra
gamgra Geplaatst: 7 juli 2008 Geplaatst: 7 juli 2008 John, TVV update gelukt... Vandaag heb ik nogmaals de V15 da2Ned (censuur = key site) er in geflashed, en ondanks dat het beeld meerdere malen wegviel kreeg ik toch een update (31-08-2008)op de TVV kaart. Heb trouwens wel ontdekt dat ongeacht de gebruikte Firmware, ook de Nederlandse kaart valt soms uit. Ik ga daarom de voeding eens nakijken of daar iets mankeert. Samengevat kan men stellen dat de V15 da2Ned Firmware de TVV kaart maandelijks opwaardeert. hetgeen jij waarschijnlijk al vermoedde. De decoder werkte met de originele TV Vlaanderen kanalenlijst bedankt gamgra
interpol Geplaatst: 7 juli 2008 Geplaatst: 7 juli 2008 Wat ik dus uiteindelijk wilde is dat Sattracker gaat werken met de TVV kaart. groet, John Openbox sg9 HD PVR
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen