Ga naar inhoud


Een goede hogedrukspuit.


SalimRMAF

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Wie kan me een goede hogedrukspuit aanraden? Ik ben moe van het zoeken maar kom er niet uit. Ik heb gehoord dat de Karchers snel lekken etc.

 

Groeten,

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites


Alle waar naar z'n geld.

 

Als je voor een paar tientjes een compleet setje koopt bij de locale bouwmarkt, wat verwacht je er dan van ???

 

Wil je een goede hogedrukspuit, neem dan een professionele of een semi-professionele. Merk maakt dan niet al te veel meer uit, maar verwacht niet dat je voor een paar tientjes klaar bent.

Wij hebben een Karcher op de zaak, wordt dagelijks gebruikt. Nog nooit wat mee gehad behalve filters en olie vervangen. Werkt nu al een jaar of 5, kost iets van €3000.--

Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat.

 

succes,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeger een Karcher gehad met een hoop narigheid. Heb nu een paar jaar een Stihl RE 142K Plus en dat is wel effe wat beter. Groot nadeel vind ik dat al die merken kwa uitbreidingen/koppelingen niet compatibel zijn. Bij Karcher lijkt de aansluiting soms hetzelfde (heb dit gehad met een rioolontstopper) maar dan zit er een milimeter verschil in de koppeling en dan is het toch met geen mogelijkheid aan te sluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een jaar of 7 een Karcher. Kostte toen in de aanbieding 150 gulden. De schakelaar begaf het na een jaar, de rest doet het nog altijd prima. Gebruik hem 1x per maand ongeveer denk ik.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil de hogedrukspuit onder andere gebruiken als een blus-apparaat. Aangezien ik bang ben voor brand, en de brandweer zoals altijd, net als de politie telaat komt. mad

 

Buiten dat, wil ik hem 1X per jaar gebruiken ongeveer. Ben een beetje aan het zoeken geweest, en heb deze op het oog:

Nilfrisk Alto C120 nogwat.

 

 

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had jaren een onbekend merk en beviel prima.

Na vorstschade moest ik een ander. Een Alto gekocht

gebruik hem iedere week 2 uur en bevalt prima.

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een sistema gt2

was geen goedkoop ding maar wel een zonder een merk

hij doet het na 7 jaar nog steeds goed.

maar wanneer je onderdelen wil kopen kun je er niet meer aankomen.

en van een goed merk wel!!

ik heb namelijk de vuilfrees stuk en ik kan niet meer aan een vuilfrees komen, andere merken lijken wel op de aansluiting maar ze zijn telkens iets anders.

koop maar een merk die het naar een jar of 7 ook nog onderdelen te koop zijn?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...