odul Geplaatst: 29 mei 2008 Geplaatst: 29 mei 2008 Allen , heb via internet een cd van de Benelux en van Frankrijk kunnen bemachtigen. Nu had ik graag een reserve copy willen maken.Wanneer de originele zou beschadigd worden , dan heb ik toch nog altijd iets achter de hand.Het copieren lukt me echter niet.Wie heeft er dus ervaring mee en wil zijn ervaringen delen ? Ik heb Nero , maar dit zou niet lukken ... Ik heb een tray versie van Clonecd maar dit lukt mij ook niet...Wie kan én wil helpen deze klus te klaren ? Bij voorbaat dank. Geel , Stad in de Kempen.
Gast 1664 Geplaatst: 29 mei 2008 Geplaatst: 29 mei 2008 Gaat niet lukken. Deze beveiliging (ben ff de naam kwijt) is echt te goed.
Gast fatfreddy Geplaatst: 29 mei 2008 Geplaatst: 29 mei 2008 Kun je er wel een iso bestand van maken met bijvoorbeeld alcohol 120% ?
Gertitombo Geplaatst: 30 mei 2008 Geplaatst: 30 mei 2008 hallo, Het kopieeren werkt alleen als : - plugin met clonecd (plugin moet ik even controleren thuis!) - werkt alleen met cd / dvd schrijvers die de codering weer terug kunnen zetten, bijv NEC en een dvd speler in mijn mst laptop. Zelf heb ik dmv hierboven, kopies kunnen maken van mijn eigen originele cds. De kopien gebruik ik nu ook en orriginele liggen bij auto handleidingen.
slider Geplaatst: 30 mei 2008 Geplaatst: 30 mei 2008 ik heb mjn travelpilot 2007-2008 cds gekopierd volgens onderstaande methode: een clone cd image maken met alcohol 120% datatype op safedisk1/2/3 zetten in clone cd zwakke sectors versterken aanvinken,en branden op lage snelheid. ik weet dat het bij somige mensen niet lukt,heeft ook met de brander zelf te maken gelijk in het vorig draadje ook staat,in ieder geval succes er mee. beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
odul Geplaatst: 31 mei 2008 Auteur Geplaatst: 31 mei 2008 dank voor jullie hulp , ik zal na wwekend nog eens proberen ... Met alchol 120% deze maal. Groeten Geel , Stad in de Kempen.
NINjak Geplaatst: 31 mei 2008 Geplaatst: 31 mei 2008 Met Alcohol 120% kan je GEEN beveiligde cd's kopieren en dus ook geen image van maken. Als de cd's beveiligd zijn gaat je aankomende poging dus niet lukken! Je moet echt een programma's zoals Clonecd gebruiken voor dat soort zaken en dan ben je nog afhankelijk of je cd/dvd drive het goed weg kan schrijven zoals eerder vermeld.
slider Geplaatst: 31 mei 2008 Geplaatst: 31 mei 2008 dan moet jij mij eens vertellen hoe het komt dat het mij dan is gelukt om met alcohol 120% werkende copies te maken van mijn originele blaupunkt travelpilot cds? beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
odul Geplaatst: 1 juni 2008 Auteur Geplaatst: 1 juni 2008 Zoals Slider , ben ik ook benieuwd naar het antwoord hierop. Groeten Geel , Stad in de Kempen.
Gast fatfreddy Geplaatst: 1 juni 2008 Geplaatst: 1 juni 2008 Ik ben ook benieuwd naar het antwoord aangezien het gewoon bullshit is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen