cheazers Geplaatst: 29 mei 2008 Geplaatst: 29 mei 2008 Momenteel Roland Garros in HD. Op astra3 11778.00 V.
Gast aart44 Geplaatst: 29 mei 2008 Geplaatst: 29 mei 2008 Grapje zeker na een scan op die transponder is er niets nieuws bijgekomen.
Gast Soundwork Geplaatst: 29 mei 2008 Geplaatst: 29 mei 2008 Zou ik inderdaad erg misselijk vinden als iemand hierover grapt. Bij mij zijn service 3 en 5 inderdaad ook nog zwart en staan op slot. Bovendien had ik discussie al aangewakkerd en werd toen duidelijk gemaakt dat het erg onwaarschijnlijk dat de NOS de resterende dagen van 1 t/m 8 juni Roland Garros nog in HD gaat uitzenden. De uitzendingen van 1 t/m 8 juni worden of op Nederland 2 of 3 uitgezonden, of het NOB gaat de SD uitzendingen upscalen naar HD.
cheazers Geplaatst: 29 mei 2008 Auteur Geplaatst: 29 mei 2008 correctie... Op service5 heb ik momenteel wel NED1, echter is het normaal SD.
Gast aart44 Geplaatst: 29 mei 2008 Geplaatst: 29 mei 2008 Gelukkig heb je beeld als enigste in Nederland Service5 is gecodeerd en niks NL1. Veel kijkplezier.
edbe Geplaatst: 29 mei 2008 Geplaatst: 29 mei 2008 hiero also niks 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Gast Soundwork Geplaatst: 29 mei 2008 Geplaatst: 29 mei 2008 Of cheazers is een medewerker van Canal Digitaal en heeft hij autorisatie voor alle kanalen, waaronder ook de HD zenders. Maar dan nog blijf ik er sterk aan twijfelen of dit echt waar is, omdat het NOB pas vanaf 1 juni het signaal gaat aanleveren aan de signaalleveranciers.
Gast Niekgo Geplaatst: 29 mei 2008 Geplaatst: 29 mei 2008 Origineel bericht van: Soundwork Of cheazers is een medewerker van Canal Digitaal en heeft hij autorisatie voor alle kanalen, waaronder ook de HD zenders. Als dat zo was dan zou hij in het begin geen verkeerde informatie hebben gegeven....
Alfons Verbiest Geplaatst: 29 mei 2008 Geplaatst: 29 mei 2008 Origineel bericht van: Niekgo Origineel bericht van: Soundwork Of cheazers is een medewerker van Canal Digitaal en heeft hij autorisatie voor alle kanalen, waaronder ook de HD zenders. Als dat zo was dan zou hij in het begin geen verkeerde informatie hebben gegeven.... Cheazers lijkt ook veel op cheaters. Kijk maar eens na wat dat betekend. Alfons
cheazers Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Geplaatst: 30 mei 2008 Eergister had in nog ngc op dit kanaal. Wat dus dubbel was. Sinds gister wordt er nl1 uitgezonden. Maar zoals ik al zij is het inderdaad geen HDTV! excuus Origineel bericht van: cheazers correctie... Op service5 heb ik momenteel wel NED1, echter is het normaal SD.
Gast Soundwork Geplaatst: 30 mei 2008 Geplaatst: 30 mei 2008 Waarom kan dan alleen JIJ het service5 kanaal zien en niemand anders op dit board? Daar ben ik dan toch wel benieuwd naar. Je bent of van Canal Digitaal zelf of CDS heeft per ongeluk een aantal smartcards open gezet waar jij toevallig één van bent.
MSneijders Geplaatst: 30 mei 2008 Geplaatst: 30 mei 2008 Ik heb wat gezocht op internet, maar wat ik nergens kan terugvinden dat CD überhaupt Ned1 HD gaat uitzenden. Het enige wat ik heb kunnen vinden is dat NOS het EK en de Olympishe spelen in HD gaat doorgeven Niets concreets bij CD en niets concreets bij NOS dat dit ook via de schotel gaat gebeuren. Er zijn wel veel hits op pagina's van derde partij websites die het melden. Mij bekruipt langzaam het gevoel dat het Film1 HD en SPort1 HD achterna gaat. DM500 -PLi Iolite - Technisat Multytenne 45 DM800 -PLi Iolite - Rotor - 60cm pan
Gast frank2 Geplaatst: 30 mei 2008 Geplaatst: 30 mei 2008 citaat uit het sat forum over nl1 HD: Het tijdelijke publieke HD kanaal van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) zal tussen 1 juni en 24 augustus via de satelliet beschikbaar komen. Dit heeft CanalDigitaal bekend gemaakt op het Astra Dealer Event dat gisteren werd gehouden op sportcentrum Papendal in Arnhem. CanalDigitaal sloot kort daarvoor een overeenkomst met de NPO voor doorgifte van dit tijdelijke HD kanaal.
Gast PieterB Geplaatst: 30 mei 2008 Geplaatst: 30 mei 2008 Ja, en als je moet wachten tot dat het bericht op de eigen site van CDS komt te staan, is het EK wel voorbij, of ze doen het op het allerlaatste moment.
Littlesat Geplaatst: 30 mei 2008 Geplaatst: 30 mei 2008 Misschien heeft hij wel een MOSC kaart... elders op dit forum te lezen dat het mogelijk is... en heeft hij daardoor beeld. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen