Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op de site van bom wordt gesproken over een 7710 en niet over een 7700 voor een hardware update , dus is het misschien toch een cam probleem als je geen beeld hebt op NED NL HD.

mvrgr Peter

Dreambox DM800 HD PVR-------Visiosat bisat G4

4 Maximum lnb's---------Triax MFD41D Diseqc 4/1

Hotbird & Astra 1/2/3

• Reacties 296
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Gast mouse1277
Geplaatst:
Origineel bericht van: wolfhound
Op de site van bom wordt gesproken over een 7710 en niet over een 7700 voor een hardware update , dus is het misschien toch een cam probleem als je geen beeld hebt op NED NL HD.
mvrgr Peter

Lijkt hier langszamerhand wel een Topfield discussie ipv een HD1 discussie. Misschien handig om dit verder uit te vechten in het Topfield gedeelte?
Geplaatst:

Het mag dan geen officiële HD uitzending geweest zijn gisteravond tijdens de uitreiking van de Musical Awards gala, maar wat was dat beeld van deze uitzending scherp zeg op Nederland 1 HD!

Wat een beetje hogere bitrate al niet doet. :D

Het wordt tijd dat ze overschakelen maar Mpeg4, want dan kunnen ze ook van een SD uitzending een leuk plaatje maken.

Geplaatst:

Signaalsterkte is bij mij 79 % en kwaliteit 19 %. Het gekke is dat alleen deze transponder zo zwak is op astra 23,5. de andere zijn veel sterker. Waar kan dit aan liggen?

Groetjes

Philips 55/9036+ OLED - VU+ Solo 4K - Samsung 55 KS 9090 +  XTrend ET7500 alles op Open PLI.

Gast dj33333
Geplaatst:

denk dat kan komen trandsponder beetje zwake is misschien wat technisie dingen die ze bij moeten stelen bij astra of cds . groeten dj

Geplaatst:
Citaat:
ik heb op alle hd zenders van canal digitaal beeld alleen op service 5 nog niet dus het ligt niet aan de schotel.... en het gebeurd tussen 2 ren 7 juni las ik op hun site

probeer eens een re-activatie van je kaartje, deed bij mij wonderen ...

2x VU+ Solo 4K, 2x DM8000, 1x DM800, Triax 90cm (13.0° / 19.2° / 23.5° / 28.2°)

Gast mouse1277
Geplaatst:
Origineel bericht van: dj33333
denk dat kan komen trandsponder beetje zwake is misschien wat technisie dingen die ze bij moeten stelen bij astra of cds . groeten dj

is dit nederlands?
Geplaatst:

nee is algemene sattaal

als je perfect nederlands wil lezen zijn er andere sites.

hier skrijfen we ekspres feel met spelvouten

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Gast PieterB
Geplaatst:

Het is beslist off topic maar laten we anderen niet wijzen op schrijffouten.

Overigens is de transponder van NL1 HD behoorlijk zwakker dan de anderen. Dus als het tijdens het EK even lekker gaat onweren zijn we deze zenders zo kwijt.

Geplaatst:
Origineel bericht van: PieterB
Overigens is de transponder van NL1 HD behoorlijk zwakker dan de anderen. Dus als het tijdens het EK even lekker gaat onweren zijn we deze zenders zo kwijt.

Volgens de CDS medewerker op een ander board dus niet,

We kunnen het ons goed voorstellen dat het vervelend is dat men niet direct de HD zenders kan ontvangen.
Het juist uitrichten van de installatie, maar ook de kwaliteit van de coax kabel zijn bij gecodeerde HDTV zenders zeer belangrijk. Er is geen verschil met "uitzend" sterkte op de ASTRA 23,5 tussen de, door CanalDigitaal gebruikte, transponders.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice CanalDigitaal
Geplaatst:

Ze zitten weer eens uit hun nek te lu**en... ses is ermee bezig, er is wel degelijk verschil, maar kan wel effe duren voordat dit is opgelost.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Gast PieterB
Geplaatst:

Tja, ze zeggen dus maar wat.

Nagenoeg alle zenders op 23E drukken de meter spreekwoordelijk de hoek in, die van de NL HD zenders blijft keurig ergens halverwege hangen.

En niet alleen bij mij, zo heb ik hier wel gemerkt.

Geplaatst:

Het kan haast niet anders of CDS zit op goedkope transponders. Het zijn in elk geval de zwakste. CDS komt bij mij op 73% terwijl bijvoorbeeld de Duitse allemaal rond de 90 zitten.

Gigablue Quad met Wavefronier T90 (8x Smart LNB)

Geplaatst:

De sterkte van de transponder dat probleem heb ik ook. De Astra 3 transponders voor de regio zenders 98% sterkte en 98% kwaliteit, bij de HD zenders 95% sterkte 52% kwaliteit.

CDS heeft dus nog wat te doen om de kwaliteit te verbeteren.

Homecast 8100 (500 GB, BISAT G4, Astra 1, 2 ,3 Hotbird

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen