Ga naar inhoud


humax met canal+ smardkaart


DINGES

Aanbevolen berichten

Hallo heb overal zitten zoeken maar kom er niet uit

Mijn vraag is welke ci module is de beste voor canaldigitaal samen met een humax 5400 is dat de het gaat om de seca 2 kaart

1 matrix revolutions cam

2 CanalDigitaal Mediaguard CI module.

3 Diablo Cam Light.

 

Als ik op het internet lees ene site zeggen ze het werkt wel met matrix en ga ik naar de andere site lees ik dat het weer niet kan ik kom er gewoon niet uit iemand met een ervaring welke ik het beste kan kopen

Alvast bedankt Dinges

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


een premiumX met orion 20.30software erop loopt veel vlugger dan een aston v1.05

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als CI module kun je het beste een matrix reborn o.i.d. gebruiken met Ucas / zcas erop. Een canal digitaal module raad ik af.

Qua educatieve mogelijkheden biedt de humax 5400 genoeg mogelijkheden, dus een hobby CI module is eigenlijk overbodig.

 

Wat wel belangrijk is, dat je PMC tabel juist ingericht is. In je PMC tabel staat de voorkeuren in, waarmee de humax een bepaalde zender kan decoderen.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: paardengek
Als CI module kun je het beste een matrix reborn o.i.d. gebruiken met Ucas / zcas erop. Een canal digitaal module raad ik af.
Qua educatieve mogelijkheden biedt de humax 5400 genoeg mogelijkheden, dus een hobby CI module is eigenlijk overbodig.

Wat wel belangrijk is, dat je PMC tabel juist ingericht is. In je PMC tabel staat de voorkeuren in, waarmee de humax een bepaalde zender kan decoderen.

Met vriendelijke groet, paardengek


Heb een matrix reborn besteld voor 27,50 hopen maar dat het goed gaat werken maar we zien het wel
iedereen nogmaals bedankt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...