Ga naar inhoud


Uitgekeken op CanalDigitaal


Gast Chiem

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: MagicOnline
Dat komt vanzelf wel hoor.

Volgens mij kun je beina nergens CRT tv's meer kopen.
Ik (mijn mening) hoop dat alle crt's zo snel mogelijk stuk gaan of vervangen worden dan zien mensen snel genoeg dat de nu geboden kwaliteit gewoon te laag is voor de moderne ontwikkeling.

Ik hoop het niet zeg, wil je iedereen op kosten jagen ofzo?

Mijn ouders hebben nog een CRT (50cm ofzo) op de slaapkamer, en mijn broertje een 37cm CRT. Aan de analoge kabel dan wel. Gaat de TV op de slaapkamer stuk dan komt er òf een 2dehands CRT, een nieuwe ergens achteruit het magazijn en maximaal een 17" - 20" LCD. En dan? Schiet jij nog geen klap mee op.

De 37cm van m'n broertje valt nog onder garantie.. grin.gif

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 103
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Nee, scherper dan TFT. Ik gebruik LaCie 22" voor Mac. Je weet dat TFT bovendien ook geen puur zwart kent. Dat kan ik niet gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als Canaldigitaal alles door mijn strot gaat duwen, dan stuur ik wel een factuurtje.

 

Ik wil zo langzamerhand betaald worden om TV te kijken, zijn ze nou helemaal kierewiet geworden.

 

Reclame van de buis, ok, maar met reclame nee.

 

Het gaat tijd worden dat de adverteerder de kijker moet betalen om al die onzin aan te zien. Laat er meteen een ecotax overheen gaan, want het kost nog energie ook.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ilseonline
Als Canaldigitaal alles door mijn strot gaat duwen, dan stuur ik wel een factuurtje.

Ik wil zo langzamerhand betaald worden om TV te kijken, zijn ze nou helemaal kierewiet geworden.

Reclame van de buis, ok, maar met reclame nee.

Het gaat tijd worden dat de adverteerder de kijker moet betalen om al die onzin aan te zien. Laat er meteen een ecotax overheen gaan, want het kost nog energie ook.


Wat heeft dit met CanalDigitaal te maken.??
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het bericht eens goed leest vraag ik me af wat het bericht

wat IK "citeer" met Canal digitaal te maken heeft.

 

Dus IK begrijp je ant woord niet !!

 

Maar ach het is warm en we zitten al naar 5 pagina's slap geouwe... te kijken over iemand die zijn ABO opzegt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
We hebben het niet over een Mac maar over CanalDigitaal cry


Nee, over TFT en CRT ging het m.b.t. het antwoord.
Niks Mac, dat is een voorbeeld hoe je CRT kunt voeden. De scherpte en diepte van CRT is beter naar mijn mening dan die van TFT. En er zit geen puur zwart in TFT.
CanalDigitaal is maar een aanbieder.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
CDS gedraagt zich ook als monopolist

 

dat doen de kabel maatschappijen al jaren!

 

maar dat terzijde , een monopolist ben je als er geen als er geen alternatieven zijn.

 

maar die zijn er zat: digitenne kabel en sateliet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Digitenne is geen alternatief en afhankelijk van regio de kabel ook niet.

 

 

In mijn regio hebben we UPC.

geen vrije decoder keuze en dus een crappy UPC box die de helft van de tijd niet werkt.

 

Ik wou dat ik in een Ziggo regio woonde, dat had ik satelliet alleen voor de hobby erbij.

 

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999
Origineel bericht van: MagicOnline
Digitenne is geen alternatief

Nee, jij vind Digitenne en UPC geen alternatief. Dat is je goed recht. Maar van monopolie van CDS is intussen geen sprake mee, met alternatieven als Digitenne, KPN Interactief, Tele2 IPTV, kabel. etc.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Magiconline wil als alternatief een andere SAT aanbieder, en ik geef hem niet eens ongelijk.

Nu brul ik zelf ook wel eens om hogere bitrates, maar dat is meer omdat ik in de toekomst toch eens een andere tv zal moeten gaan kopen.

Glasbakken bestaan niet meer dus wordt het plat.

En die zijn wat gevoeliger voor blokjes.

 

Op mijn CRT is het CDS beeld schitterend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...