HAL2001 Geplaatst: 30 mei 2008 Geplaatst: 30 mei 2008 Heel raar. De afstandsbediening van mijn Samsung DCB-H360R werkt niet meer goed. Ik kan er niets meer mee in combinatie met de decoder. Natuurlijk heb ik alle voor de hand liggende dingen al geprobeerd. Batterijen, stroom er af, knopje TV en STB indrukken e.d. Het vreemde is dat de AB (als ik TV heb ingedrukt) wel mijn TV kan bedienen. Dus echt kaduuk is hij niet. Iemand een oplossing?
dirk28 Geplaatst: 30 mei 2008 Geplaatst: 30 mei 2008 heb je ook al geprobeerd ,om de baterijen uit de a.b te halen ongeveer een kwartier. en daarna weer terug te plaatsen? wil soms wel eens helpen
HAL2001 Geplaatst: 1 juni 2008 Auteur Geplaatst: 1 juni 2008 Origineel bericht van: dirk28 heb je ook al geprobeerd ,om de baterijen uit de a.b te halen ongeveer een kwartier. en daarna weer terug te plaatsen? wil soms wel eens helpen Ga ik doen....
HAL2001 Geplaatst: 1 juni 2008 Auteur Geplaatst: 1 juni 2008 Origineel bericht van: HAL2001 Origineel bericht van: dirk28 heb je ook al geprobeerd ,om de baterijen uit de a.b te halen ongeveer een kwartier. en daarna weer terug te plaatsen? wil soms wel eens helpen Ga ik doen.... Helaas.... Werkt ook niet....
Hasselt Geplaatst: 1 juni 2008 Geplaatst: 1 juni 2008 Koop gewoon een nieuwe afst. bediening zou ik zeggen. Er is een website die verkoop van ALLE merken voor 15,- een vervanger.
HAL2001 Geplaatst: 1 juni 2008 Auteur Geplaatst: 1 juni 2008 Origineel bericht van: Blackout Koop gewoon een nieuwe afst. bediening zou ik zeggen. Er is een website die verkoop van ALLE merken voor 15,- een vervanger. Lezen..... De AB werkt. Het is de ontvanger die er niet meer op reageert....
Hoeba Geplaatst: 1 juni 2008 Geplaatst: 1 juni 2008 Heb alleen ervaring met de HDD Digitale C PVR van Samsung. Deze TV en STB en Radio/TV knoppen zijn echter zo klein en liggen vlak naast elkaar, in mijn geval, dat het mogelijk is om de ene i.p.v. de andere in te drukken. Kijk dus goed dat je wel degelijk de juiste knop indrukt, mochten die AB's op elkaar lijken! Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
HAL2001 Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Geplaatst: 3 juni 2008 Origineel bericht van: Hoeba Heb alleen ervaring met de HDD Digitale C PVR van Samsung. Deze TV en STB en Radio/TV knoppen zijn echter zo klein en liggen vlak naast elkaar, in mijn geval, dat het mogelijk is om de ene i.p.v. de andere in te drukken. Kijk dus goed dat je wel degelijk de juiste knop indrukt, mochten die AB's op elkaar lijken! En ook die fout is niet gemaakt uiteraard. Maar dat stond al in het originele bericht.
Hasselt Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 soldeer gewoon het infrarood componentje eruit en soldeer een vervanger erin. 9 van de 10 x zijn ze hetzelfde, sloop ze meestal uit sloop printern van Tv etc..
HAL2001 Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Geplaatst: 3 juni 2008 Origineel bericht van: Blackout soldeer gewoon het infrarood componentje eruit en soldeer een vervanger erin. 9 van de 10 x zijn ze hetzelfde, sloop ze meestal uit sloop printern van Tv etc.. Die is niet kapot....
Hasselt Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Origineel bericht van: HAL2001 Heel raar. De afstandsbediening van mijn Samsung DCB-H360R werkt niet meer goed. Ik kan er niets meer mee in combinatie met de decoder. Natuurlijk heb ik alle voor de hand liggende dingen al geprobeerd. Batterijen, stroom er af, knopje TV en STB indrukken e.d. Het vreemde is dat de AB (als ik TV heb ingedrukt) wel mijn TV kan bedienen. Dus echt kaduuk is hij niet. Iemand een oplossing? De infrarood ontvanger kan ook "gedeeltelijk " defect zijn, dat is mijn ervaring. dan doen een aantal toetsen het wel en een aantal niet ! Maargoed sucses.
Hoeba Geplaatst: 5 juni 2008 Geplaatst: 5 juni 2008 Op de digitale Samsung C PVR is ie juist de TV functies regelmatig kwijt, zonder dat de batterij van de AB er uit is geweest. Even opnieuw de AB programmeren met de juiste code en de TV funkties doen het weer. In dit geval dus net andersom, weet niet of en hoe je de default settings er weer in kan zetten. Is dus wel een fout van de AB, lijkt me! Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen