Theo50 Geplaatst: 30 mei 2008 Geplaatst: 30 mei 2008 De laatste twee dagen loopt de klok van mijn 7121 niet meer. Hij blijft stilstaan op de tijd waarop ik hem uitzet. Is mijn ontvanger defect, of zit het probleem in het signaal dat Canal Digitaal meestuurt. Ik kan bij deze ontvanger helaas zelf niets veranderen aan de instellingen van de tijd. Hebben meer mensen dit probleem, of kan mijn ontvanger binnen een maand naar de reparateur?
Theo50 Geplaatst: 31 mei 2008 Auteur Geplaatst: 31 mei 2008 Even de stekker eruit gehaald (en er weer ingedaan) en hij loopt momenteel weer.
Gast cmsmits Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Ik heb enkele malen exact hetzelfde probleem gehad en dezelfde remedie uitgevoerd.
DroomDoos Geplaatst: 18 juni 2008 Geplaatst: 18 juni 2008 Ik vind het zowieso een gammel apparaat, heb hem ingeruild voor de MaxDigital 225 Combo, die werkt super, die Philisp vind ik traag met zappen, de tijd blijft geregeld hangen en het menu vind ik onduidelijk. Helemaal niet wat ik van een Philips verwachtte. DroomDoos
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen