Ga naar inhoud


[DM 500C] Verse installatie


Gast Miztral

Aanbevolen berichten

In de tekst van een originele config staat ie gewoon. Maar er staat ok dat ie normaal gesproken zelf de goede freq gebruikt.....

 

# Smartcard clock speed override

# Setting override specified speed for smartcard.

# Don't add setting unless you're sure what you're doing.

# In 99% of the cases the reader selects the optimal speed.

# Adding this setting either slows your card down, or might destroy it.

#

# SMARTCARD CLOCK FREQUENCY : <device> <freq>

#

# example

#

#SMARTCARD CLOCK FREQUENCY: /dev/ttyUSB0 5500000

Nokia Dboxen Sportster Neutrino,

DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli

88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
In de tekst van een originele config staat ie gewoon. Maar er staat ok dat ie normaal gesproken zelf de goede freq gebruikt.....


Wat een lulverhaal zeg.....man man gewoon die kaart op de kop erin doen en dan werkt hij.
Nooit van gehoord om de frequentie te veranderen het gaat om een irdeto 2 kaart.

Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient

PLi Image

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat had ie al gedaan. Er zit toch ergens iets niet goed.

Ik ken z'n config niet, er had een regel in kunnen staan met een foute frequentie.

Ik heb er ook nooit van gehoord dat je je bestanden gewoon kunt editten met wordpad ofzo......maar is het dan gelijk een lulverhaal?

 

 

 

Nokia Dboxen Sportster Neutrino,

DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli

88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Miztral

Ik heb ik de tussentijd nu de diverse ccams geinstaleerd. Ik heb voor het gemak mijn config file in de bijage toegevoegt.

 

Werk nu op Ccam 2.0.5. Indien er iemand is die kan helpen graag.

 

Note: De kaart zit er gewoon goed in zodra ik deze er uit haal zie ik bij info een gele I. Zodra ik deze kaart er op de verkeerde manier er in doe blijft deze I geel. Met de chip naar benenden krijg ik een Groene I te zien. (op een of andere manier wel werkend maar geen beeld)

CCcam.zip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Miztral
Ik heb ik de tussentijd nu de diverse ccams geinstaleerd. Ik heb voor het gemak mijn config file in de bijage toegevoegt.

Misschien kijk ik niet goed of begrijp ik het formaat van de config files niet, maar ik zie alleen maar regels die beginnen met een '#', ofwel commentaar regels. In deze vorm kan je net zo goed geen config file plaatsen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Miztral

He dat is nu iets waar ik wat mee kan. Ik heb de hekjes weg gehaald bij camdata en camkey en nu doet ie het. smile

 

Dat het zo iets simpels zou zijn. Ik ben je heel erg dankbaar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...