Losha Geplaatst: 31 mei 2008 Geplaatst: 31 mei 2008 Is het normaal dat bij de Strong volledig scannen van 1 Satelliet ca. 30 minuten duurt ? Ik moet nog wel even zo'n 30 satellieten af ... en ... duurt dat bij alle decoders zo lang ? (Dreambox, Kathrein...)
sniperviperman Geplaatst: 1 juni 2008 Geplaatst: 1 juni 2008 goedemorgen, ik heb hetzelfde, minimaal 25 minuten nodig om de hele astra 19.2 te scannen.
VREESWIJK Geplaatst: 1 juni 2008 Geplaatst: 1 juni 2008 ja, dat duurt lang. Je kan er ook een complete lijst inzetten, je moet dan alleen wat bijwerken. Eerste Strong 8000 en 8100 van NL & BE met : Motor sm3uni 28-12-03, : Spdif (AC3) 30-10-04, : 3x8 mb Flash 07-02-05
Losha Geplaatst: 1 juni 2008 Auteur Geplaatst: 1 juni 2008 een hele lijst inzetten is niet echt handig denk ik wie heeft er nou alle lijsten die ik kan gebruiken (laat staan dat die 10.000+ in een keer in de strong passen) ben nu bijvoorbeeld Intelsat 9 op 58west aant scannen maar als iemand weet waar ik alle volle lijsten van alle satellieten kan downloaden ...
Hellum Geplaatst: 1 juni 2008 Geplaatst: 1 juni 2008 de strong heeft maximaal 4000 kanalen (ik geloof wel een paar meer) MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Hellum Geplaatst: 1 juni 2008 Geplaatst: 1 juni 2008 ja echt ps. om nog op een andere vraag terug te komen, de dreambox doet het scannen van een satelliet in +/- 10 minuten. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Gast Cobus R Geplaatst: 2 juni 2008 Geplaatst: 2 juni 2008 Maar dat komt omdat hij de transponderlijst nakijkt en de strong zoekt zelf de lijst bij elkaar je kan de dream ook maar 2 tellen laten zoeken gewoon de sat.xml aanpassen maar goed het gaat over de strong en het antwoord is dus ja dat duurt zolang.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen