Ga naar inhoud


[TF6000PVR] Hoe krijg ik de EPG van Veronica via TGD files ?


Manfred1

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik gebruik de TGD files van Henk Puister.Werkt goed maar heb alleen een probleem met Veronica.Krijg hiervan de EPG om een of ander reden niet geladen.Ik heb de upload ini al aan gepast zodat deze sychroon loopt met zenderlijst maar ondanks dat wordt zender niet geladen. wie weet wat ik fout doe.

M.V.G Manfred.

Azbox HD premium plus.HD 1Tb Firmware de laatste

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe je .ini er eens bij. Kunnen we hem eens bekijken. Welke tab gebruik je om de epg te bekijken? 3PG? Of gebruik je er een waar je de epg_upload tab voor nodig hebt...

 

Wat ook kan bijdragen tot de oplossing (uit ervaring): open een van de tgd files in excel en kijk hoe de veronica zender er in staat. Diezelfde naam moet je dan ook in je ini gebruiken....soms kan een toevallige "." de pret al bederven.

 

Wybo
 

VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2

TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)
Dreambox DM600PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Om een of andere reden krijg ik mijn ini bestand niet toe gevoegd.Geeft foutmelding over toegestaane extensies.Ik gebruik 3pg 1.22(1.24 werkt skin niet van)in combinatie met epg_upload ini.Verder heb ik de zendernaam Veronica zowel in zenderlijst als in ini file geheel opnieuw ingevoerd.

Groet Manfred.

Azbox HD premium plus.HD 1Tb Firmware de laatste

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Manfred1
Hallo,

Om een of andere reden krijg ik mijn ini bestand niet toe gevoegd.Geeft foutmelding over toegestaane extensies.


pak hem ff in als .rar of .zip bestand, dan werkt het wel.

Citaat:
Ik gebruik 3pg 1.22(1.24 werkt skin niet van)in combinatie met epg_upload ini.


Dat klopt. Kijk ff naar mijn post over 1.24 Daar zit naast de nederlandse vertaling ook de goede skin voor 1.24 bij!!!

Heb ondertussen even gekeken wat de benaming in de files is:
Citaat:
Veronica/JETIX


Zo staat hij in mijn ini:
Citaat:
service_name=Veronica/JETIX
satellite_name=Astra
service_id=5020
transport_stream_id=1109
original_network_id=53


De zender heeft op de TF dezelfde naam.

Succes!!

Wybo
 

VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2

TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)
Dreambox DM600PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pas de naam van Veronica ff aan zoals ik hierboven schreef en hij doet het weer!!!!

Wybo
 

VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2

TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)
Dreambox DM600PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je trouwens zeker dat ie het bij RTL8 wel doet? Daar heb je nl een spatie in staan!!!

Wybo
 

VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2

TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)
Dreambox DM600PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was er ondertussen ook al achter gekomen dat zendernaam niet klopte.Ik ging ervanuit dat deze alleen in zenderlijst en ini file moesten overeen komen. Maar na het open van een van de tgd files zoals Wybo me tipte zag ik dat ook hier de zendernaam staat. Dus in totaal moet de zendernaam op 3 plaatsen matchen.Dat was dus mijn probleem.Bedankt voor de hulp.Heb er weer wat van opgestoken.

Grtzzz Manfred.

Azbox HD premium plus.HD 1Tb Firmware de laatste

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan hoor...en RTL8?

 

je hoeft overigens maar op twee plaatsen te matchen! Hoe de zender in de zenderlijst heet is niet relevant. Daar kijkt 3PG nl niet naar laugh

Wybo
 

VU+ Duo HD, TF7710HDPVR met Enigma2

TF5500PVR 160gB (TAPcommander, Quicktimer, TF5000display, MediaManager, DescriptionExtender, 3PG, SPDIFkiller, Skip, RecCopy, autoLetterbox)
Dreambox DM600PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet helemaal: zendernaam in tgd- en ini-file moet gelijk zijn. Dit hoeft niet dezelfde te zijn als die in je zenderlijst. Hiervoor dienen de andere velden in de ini-file overeen te komen met je zenderlijst.

 

Ik heb het echter zo gemaakt dat de zendernamen overal gelijk moeten zijn, omdat het nogal wat verwarring opleverde frown

TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26)

Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Henk.Waar kan ik dan recente epg_upload.ini vinden. Wat kan en mag ik zelf veranderen.Zou toch zo moeten zijn dat de zenders die ik niet gebruik ook niet geladen te hoeven worden? Of zie ik dat verkeerd.

 

Groet Manfred.

 

Azbox HD premium plus.HD 1Tb Firmware de laatste

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staat een epg_upload.ini op mijn site. Deze kun je aanpassen naar jouw smaak. Als je op 'de statistieken' klikt kun je per zender de gegevens overnemen. Let er wel op dat het aantal zenders overeenkomt.

 

De gegevens kun je dan controleren via het menu van epg_uploader.

 

Mocht je epg_uploader niet gebruiken, maar 3PG, dan kun je meer inlezen dan de 30 zenders die epg_uploader aankan.

TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26)

Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...