Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb zelf de Strong 4375 decoder, maar waarvoor dient de Hexfile in de downloadsection ?

VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2

Geplaatst:

Hallo <P>De hexfile dient op de kaart geschreven te worden.<BR>De Hexfile is geschreven voor de strong SRT-8000 met Seca-onboard. De strong 4375 Werkt met een C.I. module en dat zal een aston zijn en daar heb je weer een andere hexfile voor nodig.<P>Groetjes <BR>Avalon<P>Moderator: News & Information

Geplaatst:

ok, ik zal hem niet gebruiken, maar wat doet die file dan met de strong 8000 ?<P>patrick

VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2

Geplaatst:

hoi,<BR>die file zorgt ervoor dat het beschreven kaartje door de strong 8000 receiver word herkend.<P>groeten mk<p>[ 23-02-2001: Message edited by: mk ]

Geplaatst:

Mijn vraag is over die stong hex.<BR>( Echte Newbie)<BR>Dus pic de juiste hex. en de STRONG.HEX op de card proggen? Want ik heb ook een paar probleempjes omtrent ontvangst van bepaalde kanalen terwijl de card het in een pioneer 100% doet.<BR>The Sahib laugh.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.