Elwin Geplaatst: 1 juni 2008 Geplaatst: 1 juni 2008 Misschien handig om voor het Etalagekanaal één topic te maken, waar dan elke maand even in vermeld wordt wat er deze maand op te zien is? In Juni op het Etalagekanaal: Lite TV, een muziekzender die zich richt op vrouwen, en biedt muziek uit binnen- en buitenland. Maar hier nog steeds The History Channel op het Etalagekanaal. Misschien werken ze niet op zondag bij CDS/TVV?
edbe Geplaatst: 1 juni 2008 Geplaatst: 1 juni 2008 inderdaad, ze slapen weer eens naar op kantoor ben benieuwd of ze morgen wel het knopje op tijd inschakelen voor de HD1 zender 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Elwin Geplaatst: 2 juni 2008 Auteur Geplaatst: 2 juni 2008 Lite TV is inmiddels gestart op het Etalagekanaal. Alleen zendt het nog steeds uit in die irritante 16/9-modus. Op een 4/3 tv'tje ziet er dat niet uit! Dat doen ze wel bij meer (thema)zenders, ook bij Humor TV volgens mij...
René Verbiest Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Deze zender wordt niet in het 16/9 format uitgezonden. Het anamorphic breedbeeld signaal wordt meegestuurd, waardoor je een verwrongen beeld krijgt. Diegene die over het mee te geven anamorphic signaal gaat, heeft er geen kaas van gegeten, wanneer dat signaal wel of niet mee moet worden gestuurd, voor 16/9 echter, moet je de t.v. nog zelf instellen. Dan ben je, op een breedbeeld toestel, wel een boven en onder stuk kwijt, maar bij kijken heb je daar eigenlijk geen erg meer in. Op een 4/3 toestel lijkt het me i.d.d. niet om aan te zien.
Elwin Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Geplaatst: 3 juni 2008 Nou ik kan wel kiezen voor breedbeeld, via de afstandsbediening, maar de tv staat automatisch op 4/3 ingesteld. Een minpunt van het Etalagekanaal die 16/9 puls...
Elwin Geplaatst: 29 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2008 Iemand al een idee wat er voor september op het programma staat bij CDS?
Alfons Verbiest Geplaatst: 29 augustus 2008 Geplaatst: 29 augustus 2008 Ik heb ergens gelezen dat FAN TV komt. Ga nog effe zoeken. Staat op de site van Canal Digitaal zelf. Zie CDS
digitaal kijker Geplaatst: 29 augustus 2008 Geplaatst: 29 augustus 2008 FAN tv,zo een doe het zelf kanaal dacht ik dat dit is, met tuin en huis tips enzo. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Elwin Geplaatst: 29 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 29 augustus 2008 Inderdaad, het staat op de site van CDS. FAN TV dus, ik heb het gezien toen ik in Friesland op vakantie was op het analoge Etalagekanaal van Kabel Noord. Stelt niet veel voor, veel klus- en woonprogramma's...
Hadrian Geplaatst: 29 augustus 2008 Geplaatst: 29 augustus 2008 Origineel bericht van: Elwin Inderdaad, het staat op de site van CDS. FAN TV dus, ik heb het gezien toen ik in Friesland op vakantie was op het analoge Etalagekanaal van Kabel Noord. Stelt niet veel voor, veel klus- en woonprogramma's... Nou, ik heb 2 kinderen die echt dol zijn op dat soort programma's. Het stelt voor jou misschien niet zoveel voor, maar voor een ander misschien wel. Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU) Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne OSCam
Elwin Geplaatst: 30 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2008 Da's ook weer zo. Het is natuurlijk persoonlijk wat je van deze zender vindt.
sven68 Geplaatst: 30 augustus 2008 Geplaatst: 30 augustus 2008 Blijft het grote probleem dat je er maar een maand naar kan kijken (en dan ook nog maar eeen halve dag).
cheapwatcher Geplaatst: 1 september 2008 Geplaatst: 1 september 2008 Ik heb geen beeld op het action now/etalagekanaal. Heb een basispakket. Iemand een idee wat ik hieraan kan doen? Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10 VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665 Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700 Ziggo start CI+
Elwin Geplaatst: 1 september 2008 Auteur Geplaatst: 1 september 2008 Vanmorgen was op het Etalagekanaal beeld van FAN-TV, maar zónder de breedbeeld modus (kon het logo niet zien) en zonder geluid. Net gekeken en het beeld is nu helemaal weg!
Gene 1225 Geplaatst: 3 september 2008 Geplaatst: 3 september 2008 Bij mij zat het vandaag op de zender Action Now ( TVV-pakket ) Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen