Gerard 76 Geplaatst: 1 april 2009 Geplaatst: 1 april 2009 Meen jij dan dat deze zenders in een basispakket thuishoren?
Elwin Geplaatst: 1 april 2009 Auteur Geplaatst: 1 april 2009 Nee, maar er zijn ook veel abonnees met een Basispakket én Themapakket. Zij blijven nu verstoken van History Channel omdat die 'themazender' in het Familiepakket zit.
Alfons Verbiest Geplaatst: 1 april 2009 Geplaatst: 1 april 2009 Op dit moment is iedereen met een 'normale' ontvanger er van verstoken. Ik zie nog niet veel van History.
jalu Geplaatst: 1 april 2009 Geplaatst: 1 april 2009 History doet het hier nu wel, deed het "toevallig" plotseling terwijl ik aan het wachten was op het meisje van het callcenter dat aan het "overleggen" was... DM8000HD-SSCT & Kathrein UFS910, Triax 88 cm Astra1/Astra2/Astra3/Hotbird 4xtwin LNB
Elwin Geplaatst: 1 april 2009 Auteur Geplaatst: 1 april 2009 Origineel bericht van: Alfons Verbiest Op dit moment is iedereen met een 'normale' ontvanger er van verstoken. Ik zie nog niet veel van History. Je hebt toch een Familiepakket? Of heb je het nieuwe kaartje nog niet?
Alfons Verbiest Geplaatst: 1 april 2009 Geplaatst: 1 april 2009 Ik heb het entertainmentpakket met het Seca 3 kaartje. Hij zou het dus moeten doen.
Neptunus Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 Origineel bericht van: Elwin Nee, maar er zijn ook veel abonnees met een Basispakket én Themapakket. Zij blijven nu verstoken van History Channel omdat die 'themazender' in het Familiepakket zit. Tsja, het wordt er met al die pakketten niet duidelijker op, niet raar opkijken dat als er grote belangstelling voor SciFi is er een speciaal SciFi pakketje wordt verzonnen! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen