Ga naar inhoud


Deze maand op het Etalagekanaal


Elwin

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Gene 1225
Bij mij zat het vandaag op de zender Action Now ( TVV-pakket )


Hier heb ik hem nu ook met het Familiepakket van CDS. Enig nadeel is dat niet elke zender op het Etalagekanaal in breedbeeld uitzendt. Fashion TV deed dat bijvoorbeeld niet, maar FAN-TV doet dat wel... Ik mis nu dus de breedbeeldpuls... frown Maar in ieder geval beeld! smile
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 141
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb sinds gisteren ook beeld op het etalagekanaal. Mogelijk door de update van de kaart, want die geeft nu 31-10 aan.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
Origineel bericht van: Elwin
Zou wel niet zo origineel zijn van CDS/TVV om Schlager TV een derde maand door te gaan geven op het Etalagekanaal? Maar als er nog geen plek is voor Schlager TV op een andere frequentie, zou het zomaar kunnen dat Schlager TV gewoon blijft de komende maand...



Wat dacht je van het kanaal van RNN7? Deze staat al bijna een maand op testbeeld. Dikke kans dat vanaf 1 jan. hier Schlager TV komt te zitten en anders wordt het hoog tijd dat CDS opening van zaken, omtrent dit kanaal, geeft. Want de abonees betalen wel al bijna een maand, voor een testbeeld.

Wat? Veel abonees kunnen deze satelliet (Astra3) niet ontvangen?
Als je na 14 maanden, nog je schotel niet hebt, of hebt laten aanpassen, kun je in alle oprechtheid niet meer verwachten, dat daarmee nu nog rekening gehouden wordt, lijkt mij. Misschien een mooie aanleiding, dit alsnog te doen, of te laten doen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: René Verbiest


Wat? Veel abonees kunnen deze satelliet (Astra3) niet ontvangen?
Als je na 14 maanden, nog je schotel niet hebt, of hebt laten aanpassen, kun je in alle oprechtheid niet meer verwachten, dat daarmee nu nog rekening gehouden wordt, lijkt mij. Misschien een mooie aanleiding, dit alsnog te doen, of te laten doen.



Voor de goede orde, ik heb deze mening gegeven, ondanks de onkosten voor deze mensen, omdat ikzelf ook een soortgelijk iets heb.
N.L. éénHD zit nog steeds in het familypakket, zojuist op site van CDS gezien, betaal ik dus voor, maar kan hem niet ontvangen. Heb geen HD apperatuur. Al schaf ik half 2009 waarschijnlijk wel de nieuwste Topfield aan, maar dan nog zal ik hem niet ontvangen, aangezien mijn TV niet met HDMI is uitgerust.
Ik heb me daar echter bij neergelegd en wil dus maar zeggen tegen een ieder die Schlager TV kwijtraakt en hem persé wil behouden, pas je schotel aan, of laat hem aanpassen en anderen zou ik zeggen, leg je neer bij een zender minder, waarvoor je wel betaald. Ze zouden hem trouwens ook aan het themapakket kunnen toevoegen, dan betalen deze mensen er ook nog niet eens voor. Zelf dacht ik aan het basispakket, aangezien oranje TV daar ook al inzit.

Overigens zijn dit mijn eigen ideeën hé. Ik heb geen flauw idee wat CDS daadwerkelijk gaat doen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

omdat ikzelf ook een soortgelijk iets heb.

N.L. éénHD zit nog steeds in het familypakket, zojuist op site van CDS gezien, betaal ik dus voor, maar kan hem niet ontvangen. Heb geen HD apperatuur. Al schaf ik half 2009 waarschijnlijk wel de nieuwste Topfield aan, maar dan nog zal ik hem niet ontvangen, aangezien mijn TV niet met HDMI is uitgerust.

 

Uw TV moet geen HDMI ingang hebben, de satontvanger moet HD aankunnen. U kan de HDzenders ook via scart naar Uw TV doorgeven. Uiteraard wordt er dan geen HDbeeld doorgegeven maar gewoon SD, maar U kan de zender wel zien. Ik ken mensen die nu zo naar HDzenders kijken, zij beweren dat het beeld toch nog beter is( zelfs via scart) dan van de gewone SDzenders.

 

Mvg

Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Paul,

 

Maar dan kijkt iemand dus naar HD zenders zonder de HD kwaliteit te kunnen zien? Klinkt een beetje als een mooie Ferrari kopen zonder dat je een rijbewijs hebt.

 

Als je een HD satelliettuner koopt, zul je dus ergens ook nog wat geld vandaan moeten halen om een HD LCD of Plasma TV te kopen. Anders blijft het lopen met 1 been.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Hallo Paul,

Maar dan kijkt iemand dus naar HD zenders zonder de HD kwaliteit te kunnen zien? Klinkt een beetje als een mooie Ferrari kopen zonder dat je een rijbewijs hebt.

Als je een HD satelliettuner koopt, zul je dus ergens ook nog wat geld vandaan moeten halen om een HD LCD of Plasma TV te kopen. Anders blijft het lopen met 1 been.


Dit klopt natuurlijk,maar als je nu weet dat je bijvoorbeeld binnen een jaar of twee je TV moet vervangen, dan kan je de randaparatuur die je nu vervangt al hierop afstellen door HDapparaten te kopen. Anders moet je deze weer opnieuw vervangen bij aanschaf van je HDTV.

Paul
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Hallo Paul,

Maar dan kijkt iemand dus naar HD zenders zonder de HD kwaliteit te kunnen zien? Klinkt een beetje als een mooie Ferrari kopen zonder dat je een rijbewijs hebt.

Als je een HD satelliettuner koopt, zul je dus ergens ook nog wat geld vandaan moeten halen om een HD LCD of Plasma TV te kopen. Anders blijft het lopen met 1 been.



100% juist Alfons, het is ook daarom dat ik de eerste jaren nog geen abo op het HD pakket neem. Ik neem voorlopig genoegen met Eén HD en de FTA HD zenders in SD kwaliteit.

Het verheugt me wel, dat ik ze met die nieuwe tuner, via scart, zichtbaar kan maken, wist niet beter of dat kon alleen via HDMI. Toch een leuk extraatje dus.

En die Full-HD TV, die komt er echt wel een keer, maar mijn huidige TV voldoet nog prima.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...