Ga naar inhoud


Deze maand op het Etalagekanaal


Elwin

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: lucdec2
1/1/2009 en nog altijd SchlagerTV in de etalage.
Ze doen er nog een maandje bij...


alles gaat pas op zijn vroegst in op de 2e januari, zoals het verdwijnen van een nog bekende bank die in de andere opgaat maar nu nog steeds online draait onder de oude naam.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 141
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Als Schlager TV niet op het Etalagekanaal kan blijven de komende maaand, verdwijnt het voorlopig van de satelliet. Voor veel mensen zou dit jammer zijn, maar CDS denkt niet aan het oude kanaal van RNN7...

 

Ik ben benieuwd wat CDS van plan is, morgen zullen we waarschijnlijk meer weten. smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin


Ik ben benieuwd wat CDS van plan is, morgen zullen we waarschijnlijk meer weten. smile



Nou, niet dus! Nog altijd Schlager TV op het etalagekanaal en een testbeeld op het oude RNN7 kanaal en CDS blijft zich in stilzwijgen hullen, zoals ook blijkt uit het volgende bericht: "Onzekerheid troef satellietverspreiding schlager TV", op de site, naar welke hier niet mag worden verwezen.


Dit gelezen hebbende, ben ik bang dat CDS gewoon een testbeeld blijft doorgeven, ik hoop het echter niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Elders las ik dat er nog geen onderhandelingen waren geweest tussen de eigenaars van Schlager-TV en CDS, ik vermoed dat men nog één maand verder gaat uitzenden om dan in die periode na te gaan of men de zender al dan niet definitief kan opnemen in het aanbod.

 

Over smaken kan men twisten, maar ik denk dat indien CDS en TVV willen groeien men dit soort van exclusieve content best in het aanbod opneemt.

 

Dit is des te meer het geval nu bijvoorbeeld het Thema-pakket (dan zeker bij TVVlaanderen), toch maar mager blijft.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...