Amager95 Geplaatst: 1 januari 2009 Geplaatst: 1 januari 2009 Origineel bericht van: lucdec2 1/1/2009 en nog altijd SchlagerTV in de etalage. Ze doen er nog een maandje bij... alles gaat pas op zijn vroegst in op de 2e januari, zoals het verdwijnen van een nog bekende bank die in de andere opgaat maar nu nog steeds online draait onder de oude naam.
Elwin Geplaatst: 1 januari 2009 Auteur Geplaatst: 1 januari 2009 Als Schlager TV niet op het Etalagekanaal kan blijven de komende maaand, verdwijnt het voorlopig van de satelliet. Voor veel mensen zou dit jammer zijn, maar CDS denkt niet aan het oude kanaal van RNN7... Ik ben benieuwd wat CDS van plan is, morgen zullen we waarschijnlijk meer weten.
René Verbiest Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 Origineel bericht van: Elwin Ik ben benieuwd wat CDS van plan is, morgen zullen we waarschijnlijk meer weten. Nou, niet dus! Nog altijd Schlager TV op het etalagekanaal en een testbeeld op het oude RNN7 kanaal en CDS blijft zich in stilzwijgen hullen, zoals ook blijkt uit het volgende bericht: "Onzekerheid troef satellietverspreiding schlager TV", op de site, naar welke hier niet mag worden verwezen. Dit gelezen hebbende, ben ik bang dat CDS gewoon een testbeeld blijft doorgeven, ik hoop het echter niet.
René Verbiest Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 Kon vorige reactie niet meer wijzigen, wegens "tijd verstreken", maar wilde er nog aan toevoegen, dat ik stilletjes hoop dat maandag alsnog veranderingen plaatsvinden. Ik heb er echter niet veel vertrouwen in, maar wie weet.
Elwin Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Geplaatst: 2 januari 2009 Nee, ik denk ook dat het niks wordt deze maand. Nog even en het Etalagekanaal wordt voorgoed veranderd in Schlager TV...
edbe Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 ben bang dat we nog 1 maandje er tegen op moeten kijken, ben geen liefhebber ervan.... wordt weer eens tijd voor een nieuwe etalage zender 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Elwin Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Geplaatst: 2 januari 2009 Ja vind ik ook. Ik vind niks aan Schlager TV. Heb ook al Gute Laune TV en da's in principe precies hetzelfde...
lucdec2 Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 Joepie : Etalagekanaal Januari Schlager TV op algemeen verzoek met een maand verlengd! zie website TVV
digitaal kijker Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 dat stond er al op sinds december hoor Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Elwin Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Geplaatst: 3 januari 2009 Lekker makkelijk weer van CDS/TVV. Ach ja, d'r kijken veel mensen naar, waarom niet... Jammer hoor. Een Etalagekanaal betekent toch: om de zoveel tijd kijken naar een speciale zender. Nou, drie maanden is wel erg lang...
digitaal kijker Geplaatst: 3 januari 2009 Geplaatst: 3 januari 2009 dat bericht is nog van december,dus nog niet aangepast, wacht af tot maandag voor conclusies te trekken. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Gast Paullo Geplaatst: 3 januari 2009 Geplaatst: 3 januari 2009 Elders las ik dat er nog geen onderhandelingen waren geweest tussen de eigenaars van Schlager-TV en CDS, ik vermoed dat men nog één maand verder gaat uitzenden om dan in die periode na te gaan of men de zender al dan niet definitief kan opnemen in het aanbod. Over smaken kan men twisten, maar ik denk dat indien CDS en TVV willen groeien men dit soort van exclusieve content best in het aanbod opneemt. Dit is des te meer het geval nu bijvoorbeeld het Thema-pakket (dan zeker bij TVVlaanderen), toch maar mager blijft. Greets
Rico H Geplaatst: 3 januari 2009 Geplaatst: 3 januari 2009 Origineel bericht van: Elwin Heb ook al Gute Laune TV Zit deze op Astra 3, en die is toch gecodeerd ? Rico Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e
Elwin Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Geplaatst: 3 januari 2009 Inderdaad, gecodeerd in het Kabel Deutschland pakket. Maar met de MaxDigital zijn die open te krijgen...
edbe Geplaatst: 3 januari 2009 Geplaatst: 3 januari 2009 nou CDS kennende 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen