Ga naar inhoud


Deze maand op het Etalagekanaal


Elwin

Aanbevolen berichten

Toch houdt CD zich niet aan haar eigen belofte:

 

"Op het Etalagekanaal kunt u iedere maand kennismaken met een nieuwe zender" is te lezen op hun eigen site.

 

Dit is nu al weer de derde maand!

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 141
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Echt vervelend, die zender, terwijl er zoveel goeie alternatieven zijn. Tv-Oranje is blijkbaar nog niet voldoende.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp best dat er mensen zijn die deze zender willen zien, maar dat gold ook voor zenders die de afgelopen maanden werden doorgegeven via het etalage kanaal. Ben toch zeer benieuwd of Canal Digitaal in 2009 van plan is om nog een transponder erbij te gaan huren en het pakket te gaan uitbreiden. En stop dan gelijk met dat etalagekanaal, want die zenders komen toch niet in een vast pakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik hoop echt dat CDS is wat zenders van het Etalagekanaal gaat toevoegen. Kan het beste op een nieuwe transponder dan. Zenders als History Channel, 13th Street en SciFi zouden het pakket zeker een heel stuk aansterken! En misschien kan daar dan één HD zender bij, zoals History Channel HD? smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
Ja, ik hoop echt dat CDS is wat zenders van het Etalagekanaal gaat toevoegen. Kan het beste op een nieuwe transponder dan. Zenders als History Channel, 13th Street en SciFi zouden het pakket zeker een heel stuk aansterken! En misschien kan daar dan één HD zender bij, zoals History Channel HD? smile



Heb je wel eens naar Phoenix gekeken? Deze zender brengt heel veel programma's met historische gebeurtenissen uit.
Interessante zender. www.phoenix.de
Link naar reactie
Delen op andere sites

Van mij mogen ze ook weer een enquete houden. Van mij mogen die 5 publieke zenders ook wisselen. Ik mis vooral 101 en kijk nooit naarholland dok en geschiedenis. Maar dat is persoonlijk. E! kijk ik ook erg weinig naar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
En misschien kan daar dan één HD zender bij, zoals History Channel HD? smile


History in HD? daar verwacht ik niet al teveel van. Die oude beelden zijn echt niet opeens in HD kwaliteit. Geef mij maar MTV HD, zit al in het pakket van CanalSat dus weinig moeite voor CD.

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: allez l'om
Origineel bericht van: Elwin
En misschien kan daar dan één HD zender bij, zoals History Channel HD? smile


History in HD? daar verwacht ik niet al teveel van. Die oude beelden zijn echt niet opeens in HD kwaliteit. Geef mij maar MTV HD, zit al in het pakket van CanalSat dus weinig moeite voor CD.


Nou,vergis je maar niet in History HD.
Zit ook op de Thor (0,8w) en ziet er heel erg goed uit!


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: allez l'om
Origineel bericht van: Elwin
En misschien kan daar dan één HD zender bij, zoals History Channel HD? smile


History in HD? daar verwacht ik niet al teveel van. Die oude beelden zijn echt niet opeens in HD kwaliteit. Geef mij maar MTV HD, zit al in het pakket van CanalSat dus weinig moeite voor CD.


Ik kan de zender op Thor zien. Is echt wel mooi hoor!

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...