Pjotrb Geplaatst: 4 januari 2009 Geplaatst: 4 januari 2009 Toch houdt CD zich niet aan haar eigen belofte: "Op het Etalagekanaal kunt u iedere maand kennismaken met een nieuwe zender" is te lezen op hun eigen site. Dit is nu al weer de derde maand! 2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C) 2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo 1x DB 7020 (C).
Brambo's Geplaatst: 5 januari 2009 Geplaatst: 5 januari 2009 Echt vervelend, die zender, terwijl er zoveel goeie alternatieven zijn. Tv-Oranje is blijkbaar nog niet voldoende. - VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light - Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2 - Panasonic TX-P46G10 full HD.
sven68 Geplaatst: 5 januari 2009 Geplaatst: 5 januari 2009 Ik begrijp best dat er mensen zijn die deze zender willen zien, maar dat gold ook voor zenders die de afgelopen maanden werden doorgegeven via het etalage kanaal. Ben toch zeer benieuwd of Canal Digitaal in 2009 van plan is om nog een transponder erbij te gaan huren en het pakket te gaan uitbreiden. En stop dan gelijk met dat etalagekanaal, want die zenders komen toch niet in een vast pakket.
Elwin Geplaatst: 5 januari 2009 Auteur Geplaatst: 5 januari 2009 Ja, ik hoop echt dat CDS is wat zenders van het Etalagekanaal gaat toevoegen. Kan het beste op een nieuwe transponder dan. Zenders als History Channel, 13th Street en SciFi zouden het pakket zeker een heel stuk aansterken! En misschien kan daar dan één HD zender bij, zoals History Channel HD?
Amager95 Geplaatst: 6 januari 2009 Geplaatst: 6 januari 2009 Origineel bericht van: Elwin Ja, ik hoop echt dat CDS is wat zenders van het Etalagekanaal gaat toevoegen. Kan het beste op een nieuwe transponder dan. Zenders als History Channel, 13th Street en SciFi zouden het pakket zeker een heel stuk aansterken! En misschien kan daar dan één HD zender bij, zoals History Channel HD? Heb je wel eens naar Phoenix gekeken? Deze zender brengt heel veel programma's met historische gebeurtenissen uit. Interessante zender. www.phoenix.de
Elwin Geplaatst: 6 januari 2009 Auteur Geplaatst: 6 januari 2009 Inderdaad een goed FTA alternatief. Maar veel kijkers die enkel zappen tot aan de eerste 20 zenders kennen Phoenix niet...
ag Geplaatst: 6 januari 2009 Geplaatst: 6 januari 2009 Ik heb nog wel een verlanglijstje voor op het kanaal van RRN7;b.v. Sci-fi, History Channel, Discovery World. Kunnen ze het thema pakket direkt wat aantrekkelijker maken! Wie kijkt er b.v naar E-Entertainment?....ik niet!
Gast dunnie Geplaatst: 6 januari 2009 Geplaatst: 6 januari 2009 Van mij mogen ze ook weer een enquete houden. Van mij mogen die 5 publieke zenders ook wisselen. Ik mis vooral 101 en kijk nooit naarholland dok en geschiedenis. Maar dat is persoonlijk. E! kijk ik ook erg weinig naar.
allez l'om Geplaatst: 7 januari 2009 Geplaatst: 7 januari 2009 Origineel bericht van: Elwin En misschien kan daar dan één HD zender bij, zoals History Channel HD? History in HD? daar verwacht ik niet al teveel van. Die oude beelden zijn echt niet opeens in HD kwaliteit. Geef mij maar MTV HD, zit al in het pakket van CanalSat dus weinig moeite voor CD. Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
Elwin Geplaatst: 7 januari 2009 Auteur Geplaatst: 7 januari 2009 Da's ook weer zo. Maar ik zie History HD wel is bij UPC, maar laat CDS eerst maar is History Channel in SD doorgeven... MTV HD waren ze toch mee in gesprek? Net als met Eurosport HD?
Pjotrb Geplaatst: 7 januari 2009 Geplaatst: 7 januari 2009 Tja, volgens mij zijn ze met Eurosport al sinds mei in gesprek. 2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C) 2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo 1x DB 7020 (C).
Johan45 Geplaatst: 7 januari 2009 Geplaatst: 7 januari 2009 De heren houden hele lange pause's, dus kan nog wel even duren. Vult u rustig aan !!!
Gerard 76 Geplaatst: 7 januari 2009 Geplaatst: 7 januari 2009 Origineel bericht van: allez l'om Origineel bericht van: Elwin En misschien kan daar dan één HD zender bij, zoals History Channel HD? History in HD? daar verwacht ik niet al teveel van. Die oude beelden zijn echt niet opeens in HD kwaliteit. Geef mij maar MTV HD, zit al in het pakket van CanalSat dus weinig moeite voor CD. Nou,vergis je maar niet in History HD. Zit ook op de Thor (0,8w) en ziet er heel erg goed uit!
MacGuinness Geplaatst: 7 januari 2009 Geplaatst: 7 januari 2009 Origineel bericht van: allez l'om Origineel bericht van: Elwin En misschien kan daar dan één HD zender bij, zoals History Channel HD? History in HD? daar verwacht ik niet al teveel van. Die oude beelden zijn echt niet opeens in HD kwaliteit. Geef mij maar MTV HD, zit al in het pakket van CanalSat dus weinig moeite voor CD. Ik kan de zender op Thor zien. Is echt wel mooi hoor! Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
Pjotrb Geplaatst: 7 januari 2009 Geplaatst: 7 januari 2009 Nou volgens mij is die zender gecodeerd en zullen de meesten hem niet kunnen zien!!! 2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C) 2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo 1x DB 7020 (C).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen