Ga naar inhoud


Deze maand op het Etalagekanaal


Elwin

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Elwin
Inderdaad een goed FTA alternatief. Maar veel kijkers die enkel zappen tot aan de eerste 20 zenders kennen Phoenix niet... smile


goed maar je hoeft je niet te houden aan datgene wat Canal bepaalt.

de populariteit, maar ook zeker de kwaliteit van zenders, wordt niet bepaald door die volgorde.
Ook al weet ik best dat zenders proberen om hun zenders op een bepaalde positie te krijgen (RTL 4 op 4 en SBS 6 op 6 om maar eens wat te noemen.

Maar ik blijf er bij dat Phoenix een hele goede en boeiende zender is.Dat het FTA is heeft te maken met de eigenaren van deze zender, ARD en ZDF, die absoluut niet achter een decorder wensen te gaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 141
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Inderdaad, maar bijvoorbeeld de gebruikers van de HDTV-ontvanger Philips DSR 7121 die kunnen alléén kiezen voor de CDS-zaplijst. Dat wil dus zeggen dat CDS bepaalt wat die kijkers zien. Dat is wel jammer. Ik heb mijn zaplijst helemaal zelf samengesteld, en da's wel zo prettig inderdaad. smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Iemand al een idee wat er voor de maand februari in de planning staat bij CDS? Ik hoop van harte dat het niet wéér Schlager TV wordt... frown Die zender zit nu al drie maanden op het Etalagekanaal en ik heb er misschien één keer naar gekeken, maar vond er gelijk al niks aan...

 

Hoop dat ze met een mooie zender komen de volgende maand. smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Mister HaCk
Schlager tv vind ik een prachtig kanaal, jammer dat hij niet op een ander kanaal blijft


Er zijn inderdaad een hoop mensen die deze zender erg leuk vinden, zou ook best goed scoren als ie vast op de satelliet komt. Maar drie maanden lang dezelfde zender op een Etalagekanaal gaat een beetje ver... smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes, eindelijk het eerste serieuze kanaal na al dat schlagergedoe.

Als we nu nog eens SciFi voor een maandje zouden kunnen kijken via het Etalagekanaal, zou dat uiteraard meer dan welkom zijn.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

in de UK is Discovery Civilisation gewijzigd in Discovery Knowledge, maar ja, daar is geen Discovery World. Weet dus niet of het inderdaad over dezelfde zender gaat, maar is in élk geval de moeite waard om een maandje te kunnen bekijken.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: tajvdz
Gadver weer zo'n Discovery shit kanaal. Schlager TV was het enige etalage kanaal wat de moeite was sinds het bestaan er van!


Mee eens. Het halve themapakket op 23,5 zit er al vol mee. sick

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Origineel bericht van: tajvdz
Gadver weer zo'n Discovery shit kanaal. Schlager TV was het enige etalage kanaal wat de moeite was sinds het bestaan er van!


Mee eens. Het halve themapakket op 23,5 zit er al vol mee. sick

Dacht 't niet!
Wat op World is,is niet op science of travel hoor...


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
Hoop dat ze met een mooie zender komen de volgende maand. smile


Voorlopig is het vandaag 1 februari en nog steeds "Schlager TV".

Volgens de site van CD:

Etalagekanaal
In februari is de zender Discovery World te zien op het Etalagekanaal van CanalDigitaal.

Discovery World biedt de kwaliteit van Discovery met nog meer diepgang. confused

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...