Littlesat Geplaatst: 1 februari 2009 Geplaatst: 1 februari 2009 In Februari is niet vanaf 1 Februari... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Elwin Geplaatst: 1 februari 2009 Auteur Geplaatst: 1 februari 2009 Discovery World komt gewoon morgen. Ook bij CDS is zondag een vrije dag, heel begrijpelijk. Maar ja, wel ruim 3 maanden Schlager TV op een Etalagekanaal...
bavo27 Geplaatst: 2 februari 2009 Geplaatst: 2 februari 2009 Origineel bericht van: Elwin Maar ja, wel ruim 3 maanden Schlager TV op een Etalagekanaal... Hopelijk worden het er geen 4 want blijkbaar krijgen ze er maar niet genoeg van van dit schlager kanaal,want momenteel nog altijd geen Discovery World op het Etalagekanaal "Behandel anderen zoals jezelf ook graag door anderen behandeld word"
Gast satfreak07 Geplaatst: 2 februari 2009 Geplaatst: 2 februari 2009 Februari telt maar 28 dagen en er zijn er al 2 verlopen en nog geen Disc World leuk en morgen weer werken voor de rest van de week tot 19 u dan is het action now weer
Littlesat Geplaatst: 2 februari 2009 Geplaatst: 2 februari 2009 Geduld is een schone zaak ;-) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Johan45 Geplaatst: 2 februari 2009 Geplaatst: 2 februari 2009 Welk jaar is ook niet bekend gemaakt toch... Vult u rustig aan !!!
Gast aart44 Geplaatst: 2 februari 2009 Geplaatst: 2 februari 2009 Origineel bericht van: Johan45 Welk jaar is ook niet bekend gemaakt toch... We zullen toch maar aannemen dat het 2009 is maar antwoord van CDS is nog een paar dagen geduld dus de Schlager TV liefhebbers kunnen nog een paar dagen kijken. Citaat: De wijziging staat voor 4 februari gepland. Met vriendelijke groet, Henk,
Ou-Tannu Geplaatst: 2 februari 2009 Geplaatst: 2 februari 2009 Discovery world mag zodra er weer ruimte is op 19 of 23E wel vast er bij in het pakket Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
-d- Geplaatst: 2 februari 2009 Geplaatst: 2 februari 2009 Nog 2 dagen. Hoop dat MTVNHD dan ook in het pakket zit, lijkt me een mooie zender
Gast Ronaldinho- Geplaatst: 2 februari 2009 Geplaatst: 2 februari 2009 Als ik s'morgens mijn dagenlijkse behoefte moet doen kijk ik altijd even een kwartiertje naar Schlager tv Alles beter dan dat..
Littlesat Geplaatst: 2 februari 2009 Geplaatst: 2 februari 2009 Dan heb je vandaag en morgen nog de kans om een opname op je Harddisk te maken... Anders heb je een probleem ivm je dagelijkse behoefte... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
meijelsat Geplaatst: 2 februari 2009 Geplaatst: 2 februari 2009 Nu is maand februari: Schlager TV niet meer via de satelliet. Maar nu is nog steeds op Canal digitaal. Hoe kan dat????? Groetjes Jan (Meijelsat) Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S
Gast Ronaldinho- Geplaatst: 2 februari 2009 Geplaatst: 2 februari 2009 Nee dank je ben allang blij dat ik van die sch..te.. af ben
René Verbiest Geplaatst: 2 februari 2009 Geplaatst: 2 februari 2009 Origineel bericht van: satfreak07 Februari telt maar 28 dagen en er zijn er al 2 verlopen en nog geen Disc World leuk en morgen weer werken voor de rest van de week tot 19 u dan is het action now weer Ja, Satfreak07, alleen in het weekend wordt de abonnee gegund een kijkje te nemen, op dit kanaal. Trouwens ook op Nostalgienet en B.I.B. (Niemand die begrijpt waarom die in vredesnaam wordt doorgegeven). Ook deze zijn door de weeks door vrijwel niemand te zien. Kortom, je zult er niet veel aan missen, ook al is disc. world een goede zender.
Gast satfreak07 Geplaatst: 2 februari 2009 Geplaatst: 2 februari 2009 Dat is juist René we hebben al enkele Discovery's maar ik kijk daar wel veel naar , en was verheugd om naar Disc World eens te bekijken . Jammer zoals je zegt zend het etalage kanaal maar tot 19 uur uit
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen