Ga naar inhoud


Deze maand op het Etalagekanaal


Elwin

Aanbevolen berichten


  • Reacties 141
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast Ronaldinho-

Ik hoop geen enkele kans! Wat meer informatieve programma's lijkt me beter!! Overdag heb je ook al niks aan national geografic want dan zenden ze NBC uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ligt t aan mij ? of is de kwaliteit op het Etalage kanaal gewoon om te jammeren?

 

op 39E is het beeld imo gewoon veel beter ( enige discovery world die ik open krijg en op mn 60cm wokkie te vangen is wink )

 

 

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
De beeldkwaliteit van Discovery World op het Etalagekanaal is inderdaad niet super. Het lijkt wel of het wat verschilt met Schlager TV de afgelopen drie maanden. Zeker dat het niet aan Discovery World zelf ligt?


Vergelijk het beeld eens met dat van Discovery World dat door Ziggo op de kabel wordt gezet.Wellicht is dat een upscaling, maar dat van CD is weer zoals vanouds van oosteuropese kwaliteit. sick
Ik wil er niet naar kijken.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn vergelijkings materiaal zit op 39 oost.. dat is toch beduidend beter van kwaliteit smile

 

alleen die vreemde hardcoded subtitles moet je voor de lief nemen wink

 

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Op de kabel inderdaad beduidend beter. Doodzonde dat Canal Digitaal alle beeldkwaliteitsnormen overboord zet wanneer het hun uitkomt.

 

Ze zouden toch nu wel moeten weten dat dit in 2009 niet meer kan met het toenemend aantal grote beeldschermen en de steeds kritischer wordende consument.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mja, nouja mischien wordt t nog wel eens wat..

 

de overige zenders van CDS zijn iig wel beter wink

 

nog steeds verre van optimaal maar okee laugh

 

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Inmiddels is het alweer 1 maart. Toen ik vanmorgen langs het Etalagekanaal zapte was nog steeds Discovery World te zien. Iemand een idee wat er vanaf morgen te zien is? Hoop dat het wel een nieuwe zender is, en niet weer Discovery World nog een maand extra, net zoals bij Schlager TV gebeurde... smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van 6 tot 9 maart is er Daviscup tennis.

Voor die paar dagen tot 6 maart gaat men denk ik niet moeilijk lopen doen.

Zeker niet omdat Discovery World later dan 1 februari is gestart en de maand feb. ook een stukje korter is dan andere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...