Jassy Geplaatst: 2 februari 2009 Geplaatst: 2 februari 2009 Hoe groot is de kans dat Schlager TV in het basispakket zal verschijnen van Canal Digitaal, of überhaupt op de schotel te zien zal zijn ?
Gast Ronaldinho- Geplaatst: 2 februari 2009 Geplaatst: 2 februari 2009 Ik hoop geen enkele kans! Wat meer informatieve programma's lijkt me beter!! Overdag heb je ook al niks aan national geografic want dan zenden ze NBC uit.
Rekordc Geplaatst: 3 februari 2009 Geplaatst: 3 februari 2009 Citaat: Het is dan nog wel via Cogas Kabel (Almelo en omgeving) te bekijken. Gelukkig heb ik geen kabel meer. Groeten uit Almelo, Rekordc Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi
Ou-Tannu Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 ligt t aan mij ? of is de kwaliteit op het Etalage kanaal gewoon om te jammeren? op 39E is het beeld imo gewoon veel beter ( enige discovery world die ik open krijg en op mn 60cm wokkie te vangen is ) Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Elwin Geplaatst: 10 februari 2009 Auteur Geplaatst: 10 februari 2009 De beeldkwaliteit van Discovery World op het Etalagekanaal is inderdaad niet super. Het lijkt wel of het wat verschilt met Schlager TV de afgelopen drie maanden. Zeker dat het niet aan Discovery World zelf ligt?
Eduard07 Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 Origineel bericht van: Elwin De beeldkwaliteit van Discovery World op het Etalagekanaal is inderdaad niet super. Het lijkt wel of het wat verschilt met Schlager TV de afgelopen drie maanden. Zeker dat het niet aan Discovery World zelf ligt? Vergelijk het beeld eens met dat van Discovery World dat door Ziggo op de kabel wordt gezet.Wellicht is dat een upscaling, maar dat van CD is weer zoals vanouds van oosteuropese kwaliteit. Ik wil er niet naar kijken. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
guppje29 Geplaatst: 10 februari 2009 Geplaatst: 10 februari 2009 goeie promotie zonder ondertiteling keer op keer hetzelfde op dat kanaal sonde DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Ou-Tannu Geplaatst: 11 februari 2009 Geplaatst: 11 februari 2009 mijn vergelijkings materiaal zit op 39 oost.. dat is toch beduidend beter van kwaliteit alleen die vreemde hardcoded subtitles moet je voor de lief nemen Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Gast calculator Geplaatst: 12 februari 2009 Geplaatst: 12 februari 2009 Op de kabel inderdaad beduidend beter. Doodzonde dat Canal Digitaal alle beeldkwaliteitsnormen overboord zet wanneer het hun uitkomt. Ze zouden toch nu wel moeten weten dat dit in 2009 niet meer kan met het toenemend aantal grote beeldschermen en de steeds kritischer wordende consument.
Gast pontje Geplaatst: 12 februari 2009 Geplaatst: 12 februari 2009 denk dat ze denken is maar voor een maandje.dus niet te veel aan doen is triest zo beeld doe dan maar niks erop
Ou-Tannu Geplaatst: 12 februari 2009 Geplaatst: 12 februari 2009 mja, nouja mischien wordt t nog wel eens wat.. de overige zenders van CDS zijn iig wel beter nog steeds verre van optimaal maar okee Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Elwin Geplaatst: 1 maart 2009 Auteur Geplaatst: 1 maart 2009 Inmiddels is het alweer 1 maart. Toen ik vanmorgen langs het Etalagekanaal zapte was nog steeds Discovery World te zien. Iemand een idee wat er vanaf morgen te zien is? Hoop dat het wel een nieuwe zender is, en niet weer Discovery World nog een maand extra, net zoals bij Schlager TV gebeurde...
satcat Geplaatst: 1 maart 2009 Geplaatst: 1 maart 2009 Van 6 tot 9 maart is er Daviscup tennis. Voor die paar dagen tot 6 maart gaat men denk ik niet moeilijk lopen doen. Zeker niet omdat Discovery World later dan 1 februari is gestart en de maand feb. ook een stukje korter is dan andere.
Elwin Geplaatst: 1 maart 2009 Auteur Geplaatst: 1 maart 2009 Maar het Davis Cup Tennis wordt toch niet door Discovery World uitgezonden?
satcat Geplaatst: 1 maart 2009 Geplaatst: 1 maart 2009 Sport1 zit op die dagen op het etalage kanaal. bericht
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen