Ga naar inhoud


Deze maand op het Etalagekanaal


Elwin

Aanbevolen berichten


  • Reacties 141
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast satfreak07

Zoals gewoonlijk staan TVV kijkers weer in de kou!

Tot op heden is er nog geen één vlaams kanaal te bekijken geweest op het etalagekanaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Als ik het goed begrijp komt Sport1.3 op het Etalagekanaal...


Er staat op de site van CDS dat van 6 maart om 9:00 tot 9 maart om 9:00 Sport1 te zien zal zijn. Wil dat dus zeggen dat ze ook na 19:00 doorgaan met uitzenden? Lijkt me heel sterk... confused
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt mij het meest logische dat Sport1 Extra dan op het Etalagekanaal komt. Maar waarom maakt men dan reclame voor de Davis Cup? Lijkt me heel raar als CDS Sport1.1 dubbel gaat doorgeven (op hun eigen kanaal en het Etalagekanaal)...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sport1 EXTRA geeft alleen om 20.30 uur een samenvatting van New Orleans Hornets -- Dallas Mavericks, een wedstrijd in de beste basketball competitie ter wereld, de NBA, gespeeld op 5 op 6 maart jl -- door.

De rest van de dag is er geen uitzending.

Sport1 EXTRA lijkt mij daarom niet echt geschikt om het Etalage kanaal te vullen. smirk

 

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45

Sport1 EXTRA lijkt mij daarom niet echt geschikt om het Etalage kanaal te vullen. smirk


In deze tijd van kredietcrisis zijn er echter wel meer lege etalages.. smirk

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo
En dus waarschijnlijk niet beschikbaar voor TVVLaanderen-kijkers.

Greets

Klopt,en om het kind een naam te geven kondigt TV-Vlaanderen aan dat er tussen 6 en 9 maart onderhoudswerken(!) gaan gebeuren aan het etalagekanaal en hierdoor niet beschikbaar is tussen 7 en 19u whistle

onderhoudswerken etalagekanaal klik hier

"Behandel anderen zoals jezelf ook graag door anderen behandeld word"

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Uit de CanalDigitaal nieuwsbrief

 

Etalagekanaal: SCI FI Channel en 13th Street

 

De komende twee maanden kun je op het Etalagekanaal kennismaken met twee populaire themazenders: SCI FI Channel en 13th Street.

SCI FI Channel

 

Sciencefiction-series als Star Trek, Battlestar Galactica, maar ook programma's met speciale aandacht voor fantasy, het paranormale en horror, zijn iedere dag te zien op SCI FI Channel.

13th Street

 

Misdaadseries, thrillers en actiefilms: wie houdt van mysterie, spanning en horror is op 13TH STREET aan het juiste adres. Met series als Law & Order: Criminal Intent, House en films als Psycho en Rear Window.

Het Etalagekanaal

 

Op het Etalagekanaal kun je regelmatig kennismaken met een nieuwe zender. Iedere dag van 07:00u - 19:00u op voorkeuzekanaal 46 in de CanalDigitaal zenderlijst. Het Etalagekanaal is te ontvangen door alle abonnees met het Thema-pakket of het Set Top Box-pakket (en uitgebreidere zenderpakketten).

 

31 maart 2009

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...