Gast Paullo Geplaatst: 1 maart 2009 Geplaatst: 1 maart 2009 En dus waarschijnlijk niet beschikbaar voor TVVLaanderen-kijkers. Greets
satcat Geplaatst: 1 maart 2009 Geplaatst: 1 maart 2009 Heeft België dan geen eigen team in de race die dan op een Belgische zender te bewonderen is?
Johan45 Geplaatst: 1 maart 2009 Geplaatst: 1 maart 2009 Onze zuiderburen kunnen zich niet abonneren op Film1 Sport1. Ik denk dat dit de reden is dat Paullo zich afvraagd of Sport1 ook voor hem beschikbaar komt. Vult u rustig aan !!!
Gast Paullo Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 Inderdaad en het antwoord ken ik al ...... Neen. Greets
Gast satfreak07 Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 Zoals gewoonlijk staan TVV kijkers weer in de kou! Tot op heden is er nog geen één vlaams kanaal te bekijken geweest op het etalagekanaal.
Elwin Geplaatst: 2 maart 2009 Auteur Geplaatst: 2 maart 2009 Origineel bericht van: satcat Sport1 zit op die dagen op het etalage kanaal. bericht Betekent dan dus dat Sport1.1 dubbel op de satelliet uitzendt tijdens die dagen?
Littlesat Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 Als ik het goed begrijp komt Sport1.3 op het Etalagekanaal... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Elwin Geplaatst: 2 maart 2009 Auteur Geplaatst: 2 maart 2009 Origineel bericht van: Littlesat Als ik het goed begrijp komt Sport1.3 op het Etalagekanaal... Er staat op de site van CDS dat van 6 maart om 9:00 tot 9 maart om 9:00 Sport1 te zien zal zijn. Wil dat dus zeggen dat ze ook na 19:00 doorgaan met uitzenden? Lijkt me heel sterk...
Johan45 Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 Sport 1.3 ? Je bedoeld waarschijnlijk Sport1 EXTRA (!) De Davis cup is overigens Live te volgen op Sport1.1 Vrijdag 6 maart om 14.00uur ... > BRON < Vult u rustig aan !!!
Elwin Geplaatst: 2 maart 2009 Auteur Geplaatst: 2 maart 2009 Lijkt mij het meest logische dat Sport1 Extra dan op het Etalagekanaal komt. Maar waarom maakt men dan reclame voor de Davis Cup? Lijkt me heel raar als CDS Sport1.1 dubbel gaat doorgeven (op hun eigen kanaal en het Etalagekanaal)...
Johan45 Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 Sport1 EXTRA geeft alleen om 20.30 uur een samenvatting van New Orleans Hornets -- Dallas Mavericks, een wedstrijd in de beste basketball competitie ter wereld, de NBA, gespeeld op 5 op 6 maart jl -- door. De rest van de dag is er geen uitzending. Sport1 EXTRA lijkt mij daarom niet echt geschikt om het Etalage kanaal te vullen. Vult u rustig aan !!!
Eduard07 Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 Origineel bericht van: Johan45 Sport1 EXTRA lijkt mij daarom niet echt geschikt om het Etalage kanaal te vullen. In deze tijd van kredietcrisis zijn er echter wel meer lege etalages.. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
bavo27 Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 Origineel bericht van: Paullo En dus waarschijnlijk niet beschikbaar voor TVVLaanderen-kijkers. Greets Klopt,en om het kind een naam te geven kondigt TV-Vlaanderen aan dat er tussen 6 en 9 maart onderhoudswerken(!) gaan gebeuren aan het etalagekanaal en hierdoor niet beschikbaar is tussen 7 en 19u onderhoudswerken etalagekanaal klik hier "Behandel anderen zoals jezelf ook graag door anderen behandeld word"
Elwin Geplaatst: 3 maart 2009 Auteur Geplaatst: 3 maart 2009 Kunnen ze niet gewoon eerlijk zeggen dat ze Sport1 niet door mogen geven? Dit is best stom tegenover de klanten. Zeker voor de lezers van dit forum, die beter weten.
Johan45 Geplaatst: 31 maart 2009 Geplaatst: 31 maart 2009 Uit de CanalDigitaal nieuwsbrief Etalagekanaal: SCI FI Channel en 13th Street De komende twee maanden kun je op het Etalagekanaal kennismaken met twee populaire themazenders: SCI FI Channel en 13th Street. SCI FI Channel Sciencefiction-series als Star Trek, Battlestar Galactica, maar ook programma's met speciale aandacht voor fantasy, het paranormale en horror, zijn iedere dag te zien op SCI FI Channel. 13th Street Misdaadseries, thrillers en actiefilms: wie houdt van mysterie, spanning en horror is op 13TH STREET aan het juiste adres. Met series als Law & Order: Criminal Intent, House en films als Psycho en Rear Window. Het Etalagekanaal Op het Etalagekanaal kun je regelmatig kennismaken met een nieuwe zender. Iedere dag van 07:00u - 19:00u op voorkeuzekanaal 46 in de CanalDigitaal zenderlijst. Het Etalagekanaal is te ontvangen door alle abonnees met het Thema-pakket of het Set Top Box-pakket (en uitgebreidere zenderpakketten). 31 maart 2009 Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen