Ga naar inhoud


Deze maand op het Etalagekanaal


Elwin

Aanbevolen berichten

klopt,lees het net ook in april sci fi en in mei 13th street.

hoop dat ze die er ooit ook bijdoen op de 23.5 in samenwerking met die andere aanbieder die nu al zenders deelt met CD/TVV.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 141
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Citaat:

hoop dat ze die er ooit ook bijdoen op de 23.5 in samenwerking met die andere aanbieder die nu al zenders deelt met CD/TVV.

Inderdaad SkyLink kan hier ook van mee profiteren. Ook al zit er (nog) geen Sloveense ondertitel bij ;-)... Een goede samenwerking met SkyLink is het beste wat CDS momenteel kan overkomen. Het spaart kosten (delen transponder capaciteit) het is alleen maar een Win-Win situatie.
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

en zenders die hoog staan in polls die ze deze maand en de volgende doorgeven.

het heeft een jaar ongeveer geduurd eer we hem kregen te zien,maar hij is er eindelijk eens,

wel spijtig genoeg enkel overdag,

donderdag speelt er een leuke film s'avonds op sci fi.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zenders SciFi en 13th Street komen wel beide van Chello Media. En daarme lag CDS vorig jaar in de clinch (rechtszaak) ivm dat Chello wilde meegraaien op de verhogingen van set SetTop pakket en dat CDS minder betaalde voor Sport1 omdat het Spaanse voetbal er niet meer was. Wie weet was dat destijds de rede dat er geen SciFi of 13th Street mogelijk was. Aangezien ik nu Sport1.2 zie vermoedt ik dat dit hobbeltje is opgelost en dat daarom nu pas SciFi of 13th Street op de satelliet kan komen. Eerst uiteraard via het etalagekanaal...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

En nou nog effe een ondertiteling graag, ik spreek en versta goed Engels maar het kost mij teveel inspanning een Star Trek aflevering met al die technische termen te volgen, dan haak ik af. mad

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
Zul je zien dat ze die ondertiteling er niet afkrijgen bij 13th Street, zodat er straks op 13th Street de ondertiteling van SciFi onderstaat. Vind ik nou echt iets voor CDS... :D


En ondertiteling van een uur eerder of later.. eek

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...