Ga naar inhoud


Ziggo kent de plaats Voorburg niet!


Hoeba

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Bij het opvragen van de digitale zenderindeling bij Ziggo.nl, vond ik dat mijn woonplaats Voorburg onbekend is.

 

Je kunt alleen op de gemeentenaam Leidschendam-Voorburg zoeken, een gemis voor alle inwoners van Voorburg, deze mooie stad met Romeinse stadsrechten.

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast PieterB

Ze maken wel meer fouten bij Ziggo.

Den Helder wordt bij hun als Den-Helder geschreven, dus met een streepje. Als je dat niet door hebt vind je Den Helder dus nooit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ss4ms0n
Origineel bericht van: Hoeba
Hallo,
Bij het opvragen van de digitale zenderindeling bij Ziggo.nl, vond ik dat mijn woonplaats Voorburg onbekend is.

De lijstjes bij Ziggo zijn voor zover ik heb kunnen zien dan ook lijstjes met gemeentenamen. Dat er een paar mensen zijn die nog steeds niet hebben kunnen accepteren dat de gemeente voorburg niet meer bestaat of dat de nieuwe gemeente leidschendam-voorburg heet in plaats van voorburg-leidschendam kan je een bedrijf dat een lijstje gemeentenamen publiceert niet kwalijk nemen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

gemeente zoetermeer komt ook niet voor.

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

komt zekers voor gewoon de postcode goed invullen.

 

 

 

 

 

"i think, therefore i am"
draaiend met: VU+DUO 500GB, golden media wizard hd class, Pinnacle ip9600 hd with android
4X TELENET hd-digicorders 500GB
enog meer om op te noemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Het is nog gekker, Voorburg bestaat niet meer volgens Ziggo, en is een stadsdeel van den Haag(!),

zie volgend antwoord wat ik kreeg;

 

--------------------------------

Geachte heer/mevrouw Achterkamp,

 

 

In uw e-mail van Sun Jun 01 20:30:02 MEST 2008 heeft u een vraag gesteld over "PC2273 - Storing - Internet - Algemene informatie: Abonnement".

" Volgens jullie internetpagina bestaat Voorburg niet, op de kanaalindeling pagina.

Een groot gemis, omdat ik in Voorburg woon!

Je kunt dus niet zoeken op de plaatsnaam Voorburg, maar alleen op de gemeentenaam Leidschendam-Voorburg.

 

Passen jullie dat even aan, dat iedereen uit Voorburg de kanaalindeling van Voorburg kan opzoeken?

 

Groetjes,

Ernst Achterkamp

"

 

Ik heb uw probleem hier aangekaart en rondgevraagd; kennelijk bestaat voorburg niet meer als zodanig en is het nu een stadsdeel van den haag. Dat wist ik niet.

Voor de zenderindeling van voorburg dient u dus te zoeken op den haag.

Onze excuses voor de verwarring en het ongemak.

 

Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat altijd voor u klaar op 0900-1884 (€ 0,10 p/min). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en nog veel meer.

 

 

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Harmsen, Marcel

Afdeling Klantenservice

Ziggo B.V.

-------------------------------

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze weten daar wel meer niet. Onze instelling waar ongeveer 100 kinderen wonen had laast geen signaal meer. bellen met klantenservice duurde erg lang en eenmaal doorverbonden bleek dat bij hun stond dat wij niet bestonden. Helaas voor Ziggo bestonden wij al toen er nog nergens in dit land kabel was.

 

Gerrit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gerritvogels2
Ze weten daar wel meer niet. Onze instelling waar ongeveer 100 kinderen wonen had laast geen signaal meer. bellen met klantenservice duurde erg lang en eenmaal doorverbonden bleek dat bij hun stond dat wij niet bestonden. Helaas voor Ziggo bestonden wij al toen er nog nergens in dit land kabel was.

Gerrit


Hallo Gerrit,

Fraai is dat!
Dan hebben jullie vast ook geen rekening gehad, als jullie niet bestonden bij Ziggo?

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...