groeselt Geplaatst: 2 juni 2008 Geplaatst: 2 juni 2008 Hallo, Ik ben Rob en ben nieuw hier. Ik heb sinds kort een huis gekocht zonder kabelaansluiting en nu kreeg ik er wel de satelliet bij. Ik heb nu een PhillipsDSR2210 ontvanger + een schotel met 1 LNB kop, samen met een canaldigitaal abbo. Nu kan ik echter maar op 1 tv kijken. Ik heb echter op de slaapkamer ook een tv en daar wil ik ook tv kunnen kijken (andere zenders dan beneden). Wat kan ik nu het beste kopen om dit te kunnen verwezelijken? Alvast bedankt!
Gast wanderer Geplaatst: 2 juni 2008 Geplaatst: 2 juni 2008 enkele lnb vervangen door een twin kabel trekken naar de 2e ontvanger 2e ontvanger kopen smartwi kopen
Albert_H Geplaatst: 2 juni 2008 Geplaatst: 2 juni 2008 Het beste is een twin LNB kopen en een kabel van de schotel naar de slaapkamer trekken. Dit geeft op beide ontvangers de volledige vrijheid. Doorlussen of het gebruik van splitters geeft beperkingen in het bekijken van kanalen op de tweede ontvanger bij gelijktijdig gebruik van beide ontvangers. De UniCable of One Line Technology heeft dat niet, maar daarvoor heb je speciale LNB's of Multiswitches nodig en een ontvanger die die techniek ondersteund. Albert_H. ( wanderer was net iets sneller zie ik ) Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.
groeselt Geplaatst: 2 juni 2008 Auteur Geplaatst: 2 juni 2008 dus als ik een twin lnb op de schotel plaats en een kabel trek naar de slaapkamer waar de nieuwe 2e reciever staat (met een extra smartcard) dan kan ik op beide tv's naar verschillende kanelen kijken? Dus zonder smrtwi aangezien dit duur is.
WPW Geplaatst: 2 juni 2008 Geplaatst: 2 juni 2008 De wonderen zijn de wereld nog niet uit, iemand die het meteen snapt gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Moderator ceesv Geplaatst: 2 juni 2008 Moderator Geplaatst: 2 juni 2008 Misschien komt ie ook uit Rotjeknor. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
leo1949 Geplaatst: 2 juni 2008 Geplaatst: 2 juni 2008 groeselt Sat4all Fan Geregistreerd: 15/04/2004 Berichten: 311 Origineel bericht van: groeselt Ik ben Rob en ben nieuw hier. Maar in iedergeval welkom bij ons aan boord. Wat ik je zou aanraden is het TWIN MONOBLOCK van Canaldigitaal i.p.v. de single lnb. Deze zou ik kopen bij de plaatselijke satdealer i.p.v. Canaldigitaal deze is nl goedkoper. Monoblock noemen ze bij Canaldigitaal duo lnb daar kan je Astra1 op 19.2 mee ontvangen en Astra 3 op 23.5 graden voor themazenders en de regionale omroepen. De smartwi is voor jou de goedkoopste oplossing. Ook kan je met de zoekfunctie van ons board zoeken op DIGIMAX dat is het systeem wat ik heb. En daarmee kan je 8 ontvangers met 1 Canaldigitaalkaart uitsturen. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
W3ird_N3rd Geplaatst: 2 juni 2008 Geplaatst: 2 juni 2008 Origineel bericht van: groeselt dus als ik een twin lnb op de schotel plaats en een kabel trek naar de slaapkamer waar de nieuwe 2e reciever staat (met een extra smartcard) dan kan ik op beide tv's naar verschillende kanelen kijken? Dus zonder smrtwi aangezien dit duur is. Als de SmartWi je al te duur is zou ik zeker geen extra smartcard nemen. Een extra smartcard kost je 60-70 euro en daar moet je dan nog een extra abonnement bij nemen ook. Tenzij je voor Nederland 1, 2 en 3 gratis gaat. Als je al een basispakket hebt kost settopbox op een 2de kaart je €1/maand maar dan heb je wel een zwaar uitgekleed pakket. Een extra basispakket kost je €8,95 per maand bovenop het abonnement van de kaart die je al hebt. Voor een tweede, derde en vierde TV zou ik Digitenne overwegen. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
minplus Geplaatst: 2 juni 2008 Geplaatst: 2 juni 2008 Citaat van Leo: Ook kan je met de zoekfunctie van ons board zoeken op DIGIMAX dat is het systeem wat ik heb. En daarmee kan je 8 ontvangers met 1 Canaldigitaalkaart uitsturen. Was wel benieuwd naar dat systeem, maar de zoekfunctie gaat tot 3 jaar terug en levert alleen het bericht van vandaag. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
leo1949 Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Dan heb je iets niet goed ingevoerd want anders had je deze ook gevonden. http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...rue#Post1502920 Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
cookie monster Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Volledig OFF-topic (Very Naughty): Origineel bericht van: groeselt Ik heb sinds kort een huis gekocht zonder kabelaansluiting en nu kreeg ik er wel de satelliet bij. Da's een duur gratis kadootje Daar kan je meteen een huis mee afbetalen Terug ON-Topic: C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen