Unetwork Geplaatst: 2 juni 2008 Geplaatst: 2 juni 2008 Ik krijg met regelmaat een verzoek om PC's te repareren nu ook van een vriend van mij die echt grote problemen heeft met een nieuwe HP laptop. Zal proberen uit te leggen wat er is gebeurd: Op zijn werkt wou XP niet afsluiten dus moest dat volgens hem via de powerknop. Na een half uur dat die van z'n werk weer thuis was startte XP normaal weer op maar::::: Zijn folders waren verdwenen in Outlook Express. Nu heb ik dat ook wel een gehad en met een 15 euro programma zoals OM recovery werd alles weer mooi gerepareerd. Ik heb gisteren wel 5 verschillende programma's geprobeerd en op het laatst OnTrack recovery pro maar hij geeft wel de boodschap als ik het dbx file erdoor haal van repaired is gelukt maar er zijn 0 email berichten. Heeft iemand nog een tip? Dit is voor vriend wel erg belangrijk omdat alles voor zijn zaken, heeft groot bedrijf, daar opstaat. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Crest Geplaatst: 2 juni 2008 Geplaatst: 2 juni 2008 GetDataBack for NTFS 3.01 is een uitstekend recovery programma. Opstarten vanaf een diskette of de Hiren boot CD. Uiteraard de laptop schijf niet gebruiken om te voorkomen dat de data overschreven wordt.
Unetwork Geplaatst: 2 juni 2008 Auteur Geplaatst: 2 juni 2008 Crest er is niets loos met de schijf alles is ok alleen Outlook express is corrupt, ik heb alle folders lokaal overgezet. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
winwiz Geplaatst: 2 juni 2008 Geplaatst: 2 juni 2008 Origineel bericht van: Unetwork Ik krijg met regelmaat een verzoek om PC's te repareren nu ook van een vriend van mij die echt grote problemen heeft met een nieuwe HP laptop. Zal proberen uit te leggen wat er is gebeurd: Op zijn werkt wou XP niet afsluiten dus moest dat volgens hem via de powerknop. Na een half uur dat die van z'n werk weer thuis was startte XP normaal weer op maar::::: Zijn folders waren verdwenen in Outlook Express. Nu heb ik dat ook wel een gehad en met een 15 euro programma zoals OM recovery werd alles weer mooi gerepareerd. Ik heb gisteren wel 5 verschillende programma's geprobeerd en op het laatst OnTrack recovery pro maar hij geeft wel de boodschap als ik het dbx file erdoor haal van repaired is gelukt maar er zijn 0 email berichten. Heeft iemand nog een tip? Dit is voor vriend wel erg belangrijk omdat alles voor zijn zaken, heeft groot bedrijf, daar opstaat. Uiteraard heeft hij, omdat het een groot bedrijf en omdat het heel belangrijk is, een goeie up to date backup Al is het elke week een image naar een externe schijf, wat kost dat tegenwoordig nog? Zeker voor zakelijk. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Crest Geplaatst: 2 juni 2008 Geplaatst: 2 juni 2008 google op outlook express corrupt. Dan kom ik o.a. op deze website: http://www.oeupdates.com/repair-outlook-express.html Wellicht heb je er wat aan?
Unetwork Geplaatst: 2 juni 2008 Auteur Geplaatst: 2 juni 2008 ja dat weet ik en eigenlijk is je commentaar off-topic. Hij had een voledige backup maar zijn zakenpartner heeft een bijna dodelijk auto ongeluk gehad...je raad het al Externe HD kappot en in 1000 stukjes Dit is uiteraard niet zo belangrijk en ook offtopic. Ik heb alle software al gedownload via google en dat heeft, gezien mijn eerste posting niet het benodigde resultaat gehad en vandaar dus een advies aan iemand die mij nu niet meteen een advies gaat geven over zakelijke mensen wat ze wel en niet moeten doen... Maar evengoed bedankt voor jullie reacties. Ik heb al geschreven aan OnTrack voor een prijs opgave voor recovery Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Xilence Geplaatst: 2 juni 2008 Geplaatst: 2 juni 2008 http://www.slipstick.com/problems/scanpst.asp http://www.marthas-web.com/lost-email-folders.htm Waarschijnlijk al gevonden, maar wilde het toch ff onder je aandacht brengen, misschien heb je er wat aan.
D.Quijote Geplaatst: 2 juni 2008 Geplaatst: 2 juni 2008 Hoi Peter, mijn outlook express XP2 comprimeerd zo of en toe alle mappen. Daarna staan ze allemaal ook in de prullenbak, die ik dan leeg maak, maar je kan ze ook uit de prullenbak terugzetten. Ook kan je hier alles terug vinden: C:\Documents and Settings\je naam\Local Settings\Application Data\Identities\{182D8CEC-CBF0-46AB-A4F9-EDF3AE7567C9}\Microsoft\Outlook Express Maar daar heb je waarschijnlijk al gekeken. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
lock Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Unetwork, Indien de berichten zich nog bevinden in de bovenstaande locatie, kan je de dbx bestanden lezen met TotalCommander of Outlook Express Viewer. Maar ook dat zal je wel reeds weten, succes! "That's another fine mess you've got me into"
Loui (K) Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Ik kopieer C:\Documents and Settings\Jou Accound\Local Settings\Application Data\Identities\{*********}\Microsoft\Outlook Express de bestanden die daar instaan naar een usb stick en zet ze later weer terug door de map te inporteren.
Unetwork Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Geplaatst: 3 juni 2008 Bedankt allen voor de tip, mijn vriend gaat vandaag voor zaken naar China dus heb ik zijn laptop niet hier. Maar ik ga de prullenbak tip over een goede week proberen als hij weer terug is. Voor de rest heb ik dus vanuit zijn documents en settings alles gekopieerd maar zonder suc6. Hij ziet de folder wel van b.v.b. 500 Mb maar 0 berichten erin. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast MP4 Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Je wil die mail graag zien.? Pak de schijf er liever even uit en lees 'm met een andere machine. Of maak een kopie van de schijf anders, met Ghost en ga dan lekker zoeken.. Als je iets verprutst heb je nog een back-up.
Xilence Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Origineel bericht van: Unetwork Bedankt allen voor de tip, mijn vriend gaat vandaag voor zaken naar China dus heb ik zijn laptop niet hier. En heeft de laptop dus mee, eigenlijk wel logisch gezien zijn beroep, maar onlogisch omdat de laptop gebruikt gaat worden. Omdat ik niet uit je verhaal kan opmaken dat je een image gemaakt heeft van de complete schijf kan je het waarschijnlijk verder wel op je buik schrijven.
Unetwork Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Geplaatst: 4 juni 2008 Hij heeft een image op zijn andere partitie staan en heb voorlopig even een andere folder voor zijn mail gemaakt.. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast bellejt Geplaatst: 4 juni 2008 Geplaatst: 4 juni 2008 Ik plaats steeds mijn mail directory op een andere dan de opstart partitie.Heb je nooit geen probleem om je mails te recupereren.Gewoon OE opstarten en directory aanpassen en je bent niets kwijt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen