Jan Ambers Geplaatst: 2 juni 2008 Geplaatst: 2 juni 2008 Vroeger had je Vb MDR-Fernsehen en NDR-Fernsehen en dan de regionale zenders van de deelregio's. Ik heb de indruk dat die overkoepelende zenders weg zijn, tvv de regionale zenders? Klopt dit of overkijk ik die overkoepelende zenders? Op welke frekw zitten die nu?
Gast sattaz Geplaatst: 2 juni 2008 Geplaatst: 2 juni 2008 Origineel bericht van: Jan Ambers Op welke frekw zitten die nu? @Jan Ambers, Zie Lyngsat Met vriendelijke groeten sattaz
pollebru Geplaatst: 2 juni 2008 Geplaatst: 2 juni 2008 Bij mij staan deze open op Astra 1 : 12108 H 27500 3/4. Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
Moderator ceesv Geplaatst: 2 juni 2008 Moderator Geplaatst: 2 juni 2008 Hier is een PDF van de ARD te downloaden met alle informatie in de duitse taal. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Jan Ambers Geplaatst: 2 juni 2008 Auteur Geplaatst: 2 juni 2008 Op Lyngsat werd ik niet wijzer, en uit de diverse info's is dus die overkoepelende "M/NDR-Fernsehen" verdwenen tvv de regionale. Idem bij NDR, dus een der regionale kiezen dal "het" MDR of NDR" programma geven denk ik.
Moderator ceesv Geplaatst: 2 juni 2008 Moderator Geplaatst: 2 juni 2008 MDR en NDR hebben een overkoepelend programma, met voor het regionale nieuws een lokale versie. In de PDF kan je precies zien op welke transponder welk (regionaal) programma uitgezonden wordt. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast sattaz Geplaatst: 2 juni 2008 Geplaatst: 2 juni 2008 Origineel bericht van: Jan Ambers Op Lyngsat werd ik niet wijzer, en uit de diverse info's is dus die overkoepelende "M/NDR-Fernsehen" verdwenen tvv de regionale. @Jan Ambers, Op Lyngsat kun je bij 12110 H - 27500 SR - 3/4 FEC de "overkoepelende" MDR en NDR zenders vinden. MDR Fernsehen Sat met VideoPid 401 en AudioPid 402 NDR Fernsehen Niedersachsen met VideoPid 2401 en AudioPid 2402 Met vriendelijke groeten sattaz
Gast sattaz Geplaatst: 2 juni 2008 Geplaatst: 2 juni 2008 Origineel bericht van: Jan Ambers Moet je dan eens proberen ingeven... @Jan Ambers, Inderdaad zijn zo te zien de VideoPids en AudioPids gewijzigd en staat er verouderde informatie op Lyngsat Met vriendelijke groeten sattaz
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen