Ga naar inhoud


(800) Wat mij opvalt is dat alle topics gesloten worden ivm levering DM800


Gast BMW850

Aanbevolen berichten

Wat mij opvalt is dat alle topics gesloten worden i.v.m. de levering van de DM800.

Vandaag mijn satelliet boer gebeld en het kan nog wel 3 weken duren voordat de nieuwe levering de deur weer uitgaat.

Als ik alles had geweten over de slechte leveringen van de DM800 had ik mijn DM7000S nog lang niet verkocht, dit is nu de 2e week zonder tv signaal, maar er is een geluk het is lekker weer.

Dadelijk beginnen de voetbalwedstrijden in HD (of SD) en dan kunnen de kinderen niet kijken omdat dream problemen heeft met het leveren van de HD boxen.

En dat er weer hardware problemen zijn vind ik een slechte zaak, blijkbaar niet geleerd van de voedings problemen van de DM7000S, maak de box dan €150 duurder zodat er tenminste een goede voeding of tuner in zit.

Zelf heb ik heel veel plezier gehad van de DM7000S en hoop dat het in de toekomst ook gaat gebeuren met de DM800.

 

Rudy

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Cobus R

Ja wat valt daar op te zeggen ik denk dat Michel liever geen slechte reklame kan hebben van/over Dream Multimedia oh ik bedoel eigenlijk Ron of Michel je mag het zeggen.

 

Dat deze boxxen slecht leverbaar zijn komt ook mede door de vraag want die is niet normaal voor een satdecoder en wat betrefd de hardware aanpassingen daarvan kan ik alleen zeggen dat ze dat redelijk oplossen al heb ik mijn twijfels over het soldeer werk van de heren maar goed ze kunnen in mijn ogen beter nieuwe tuners laten maken die kosten toch voor hun niet zo veel neem ik aan. maar goed elke euro is er een uiteraard je krijg ook gewoon garantie dus daar kun je niks van zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja, je 7000 verkopen terwijl je nieuwe ontvanger nog niet in de kast staat is een beetje de huid verkopen voordat de beer geschoten is.

 

Elke tot nu toe geintroduceerde Dreambox was niet of minimaal zeer lastig verkrijgbaar direct na introductie. Tot zover geen nieuws dus.

Elke tot nu toe geintroduceerde Dreambox had in het begin hardware problemen. Ook hier dus geen nieuws.

Elke tot nu toe geintroduceerde Dreambox had in het begin software hikken. Ook hier dus alweer niets nieuws.

 

Dan vind ik je ontvanger verkopen zo vlak voor het EK, waarschijnlijk om nog een goede prijs te kunnen maken, en dan maar hopen dat je op tijd een 800 kan scoren gewoon heel erg optimistisch.

 

Dat topics over leveringen van nieuwe 800's worden gesloten vind ik trouwens niet echt vreemd. Het is allemaal speculatie en van horen zeggen van de broer van mijn vriendin want die werkt in de keuken van een bejaardentehuis waar ook de nicht van de NL importeur werkt. En die heeft gezegd dat ...............gelul dus allemaal.

 

groeten,

Peter.

 

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ome Peter

Ik denk dat er zeer veel mensen zeer teleurgesteld gaan worden.

 

 

De meeste boxen zijn uitverkocht en is haast geen voorraad meer.Levering is moeilijk op moment

De nieuwe productie gaat medio september van start met het grootste euvel "gebrek aan onderdelen"

 

Dit vernam ik zojuisd niet via via tante Nel :D

 

Maar via een dealer die van dream deze bevestiging kreeg vanwege deze een enorme backorder heeft staan,En eens duidelijkheid naar zijn klanten wenste te verstrekken

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ben ik blij dat ik er een heb dan zeg laugh

werkt zonder tuner/opstart problemen en indien er een nieuw tunerboard komt dan ga ik dat wel ergens in september omruilen.

 

Mr happy met voetbal in HD laugh

VisioSat G4 + SPAUN + 4x Alps LNB > DM7020 HD (DMM OE 2.0)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: prutsie

Elke tot nu toe geintroduceerde Dreambox was niet of minimaal zeer lastig verkrijgbaar direct na introductie. Tot zover geen nieuws dus.
Elke tot nu toe geintroduceerde Dreambox had in het begin hardware problemen. Ook hier dus geen nieuws.
Elke tot nu toe geintroduceerde Dreambox had in het begin software hikken. Ook hier dus alweer niets nieuws.


Dat topics over leveringen van nieuwe 800's worden gesloten vind ik trouwens niet echt vreemd. Het is allemaal speculatie en van horen zeggen van de broer van mijn vriendin want die werkt in de keuken van een bejaardentehuis waar ook de nicht van de NL importeur werkt. En die heeft gezegd dat ...............gelul dus allemaal.

groeten,
Peter.


Software hikken dat mag, dat heb je met elke satellite ontvanger.
Maar telkens dezelfde hardware fouten maken …… een ezel stoot ……!

Laat er dan iemand opstaan die de goede en juiste informatie kan geven, en personen die het forum regelmatig verzieken een ban geven.
Onzin reacties kom je ook regelmatig tegen wat dan weer jammer is.

Peter je hebt helemaal gelijk, ik heb de huid te vroeg verkocht.

Rudy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach jongens,

 

Kom nu toch, het feit alleen al dat Dream zoveel boxen heeft verkocht aan zo veel tevreden klanten. Natuurlijk gaat niet alles perfect, maar al dat klagen helpt ook niet. Volgens mij doet Dream zijn best, maar waar gehakt wordt vallen spaanders.

 

Ik ben blij dat ik een van de gelukkigen ben die een 800 heeft weten te bemachtigen. Gaat hij stuk, dan moet hij worden gerepareerd. Komt er nieuwe software, dan wordt hij geupgeade.

 

Bij mij is het glas halfvol, en niet halfleeg....

2 * DM800 HD SE, 3 * AZbox (Elite, Premium+ en ME)

1 * 88CM met 4 LNB's en 1 * T90 met 10 LNB's

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee kan ik me voorstellen, jij hebt immers een 800 in huis, het ziet er naar uit dat diegenen die er nog geen hebben, waaronder ik, nog weken of maanden kunnen wachten. Dan kan dream wel zeggen dat de vraag de verwachting overtreft, maar volgens mij kunnen ze amper de pre-orders uitleveren. Slechte kennis van de markt dus, en weinig geleerd van eerdere introdukties waarbij ook steeds te weinig voorraad beschikbaar was. Overigens is mij vorige week verteld dat er deze week een nieuwe zending naar Nederland zou komen, deze info komt niet van tante Nel, maar van Alpaslan Karasu die ik heb gesproken op de ANGA. Als iemand een betere bron heeft hoor ik het graag.

Overigens vind ik het ook vreemd dat verscheidene dealers al een aantal dreams hebben ontvangen, en dat mijn dealer er nog 0 heeft mogen ontvangen.

 

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Code:
mijn dealer er nog 0 heeft mogen ontvangen. 

Misschien heeft hij "te laat" of helemaal géén pre-order bij de distributeur geplaatst.

en dan lijkt de klant het bokje te worden.

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil ook graag een dm 800 hebben nu heb ik bij verschillende dealers geïnformeerd. Ze zijn nauwelijks leverbaar en dan wordt er verteld we willen er een voor jou bestellen maar alleen bij vooruitbetaling. Hieraan kun je zien hoe het met deze branche gesteld is. Voor mij schiet het dan niet echt op. Ik ga in ieder geval niet vooruit betalen. Dus ik blijf wachten tot ze leverbaar zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: arie kanarie
Code:
mijn dealer er nog 0 heeft mogen ontvangen. 

Misschien heeft hij "te laat" of helemaal géén pre-order bij de distributeur geplaatst.
en dan lijkt de klant het bokje te worden.


kan ik me niet voorstellen

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...