Ga naar inhoud


(800) Wat mij opvalt is dat alle topics gesloten worden ivm levering DM800


Gast BMW850

Aanbevolen berichten

Idem hier!

Ik zou er graag eentje hebben, en zou desnoods ook meer betalen ervoor als nu de prijs is, maar vooruitbetalen terwijl ik dan hoogstwaarschijnlijk moet wachten tot oktober, dat gok ik toch niet.

 

DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-T
Qnap NAS TS-210 Canal Digitaal & Digitenne
Wavefrontier T55 / Triax 88
met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411

Link naar reactie
Delen op andere sites


ja en bestellen en weten echt wanneer het komt ok .maar bij dream weet je maar nooit kan je goed maanden moeten wachten . ik heb er gisteren een gekocht was de standaart prijs .maw had hem paar 10 tjes goedkoper kunnen hebben maar dan vooruit betalen en maar zien wanneer je hem krijgt . overgens die had er nig een staan maar die zal denk ik wel weg zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: BMW850
Wat mij opvalt is dat alle topics gesloten worden i.v.m. de levering van de DM800.

Als ik alles had geweten over de slechte leveringen van de DM800 had ik mijn DM7000S nog lang niet verkocht.

En dat er weer hardware problemen zijn vind ik een slechte zaak, blijkbaar niet geleerd van de voedings problemen van de DM7000S, maak de box dan €150 duurder zodat er tenminste een goede voeding of tuner in zit.




Het lijkt me zinloos om hier in dit forum te gaan communiceren over de leverbaarheid van de DM800. Wat kan S4A hier aan doen ?

Je had het kunnen weten van de leveringen daar is DMM een ster in smile

Hardware problemen zijn er naar mijn inzien niet met de DM800. De optie voor 150 euro duurder maken zit er dan ook niet in. Als je 150 euro extra over hebt waarom koop je dan niet een extra ontvangertje erbij als je zo in Nood zit ?

Gegroet,
Avalon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er wordt heel wat af gespeculeerd, maar ik zou zo zeggen, wacht maar rustig af. En inderdaad, ik vind deze speculatie vrij zinloos.

 

Omdat het niet echt een dreambox probleem is, maar eerder een leveringsprobleem, sluit ik deze topic.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...