Poetsdoekje Geplaatst: 2 juni 2008 Geplaatst: 2 juni 2008 Sat4all bedankt voor de felicitaties, vanuit een prachtig Polen en de hartelijke groeten van poetsdoekje Do widzenia..... en dat is pools En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gerard 76 Geplaatst: 2 juni 2008 Geplaatst: 2 juni 2008 dat klinkt beter dan kurwa mac,wat ik dagelijks op 't werk hoor.. ps,natuurlijk van harte
Gast BRUUT-DREAM Geplaatst: 2 juni 2008 Geplaatst: 2 juni 2008 Dobre Dobre... en nu een Piwo... Proost!
Poetsdoekje Geplaatst: 2 juni 2008 Auteur Geplaatst: 2 juni 2008 Origineel bericht van: BRUUT-DREAM Dobre Dobre... en nu een Piwo... Proost! Ik zit nu achter een ZYWIEC, super gewoon En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
leo1949 Geplaatst: 2 juni 2008 Geplaatst: 2 juni 2008 Smaken die poolse pilsjes een beetje? Het lijkt wel Senseo uit een flesje. Maar natuurlijk nog van harte gefeliciteerd. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Timm1983 Geplaatst: 2 juni 2008 Geplaatst: 2 juni 2008 Poetsdoekje Gefeliciteerd! Cadeautje in bijlage Veel kijkplezier met de Dreambox HD! Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
minplus Geplaatst: 2 juni 2008 Geplaatst: 2 juni 2008 Van harte! Ben benieuwd hoe die smaakt. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Fiene56 Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Beter laat dan nooit Poetsdoekje. Nog de beste wensen en vele jaren. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Johan45 Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Ook van mij de beste wensen en van harte gefeliciteerd. Vult u rustig aan !!!
Zilverster Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 @Poetsdoekje, Oeps, beetje laat, maar nog Van Harte, hoop dat je van de dag genoten hebt, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Hellum Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 ook van mij nog vanharte If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen