Gast -H3- Geplaatst: 24 oktober 2008 Geplaatst: 24 oktober 2008 Origineel bericht van: Rigolo http://www.digitalekabeltelevisie.nl/techniek/tvhome.shtml heb je hier wat aan .. en dan zelf de juiste file "bouwen" Kun je iets meer uitleg geven....
dream-on Geplaatst: 28 oktober 2008 Geplaatst: 28 oktober 2008 Bijgevoegd is een bestaande cable.xml Als je naar de site gaat kan je zien wat de huidige frequenties zijn voor jou gebied. Dus de frequenties voor jou gebied moet je in de cable.xml zetten. Wanneer je dit gedaan hebt de file uploaden naar je box en scannen maar! suc6 Vu duo2 met pli
Ossie Geplaatst: 25 november 2008 Geplaatst: 25 november 2008 geld deze bijlage ook voor ziggo(multikabel) in het westen van het land. En waar moet ik deze bijlage dan inzetten in var/????
Gast pet Geplaatst: 19 januari 2009 Geplaatst: 19 januari 2009 heb je ook een recente frequentie lijst van upc
12345hazekamp Geplaatst: 28 februari 2012 Geplaatst: 28 februari 2012 ik zoek een lijst voor ziggo utrecht 5555 voor mij d box2 heeft iemand deze ik pak nu bepaalde zenders niet meer. en met inlezen auto zie ik ze ook niet meer terug staan
NEO_X Geplaatst: 27 oktober 2012 Geplaatst: 27 oktober 2012 ik voor upc eindhoven het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen