matthew_be_wvl Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Da's goed nieuws! Beter het kaartje vervangen dan de tv Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Gast aart44 Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Origineel bericht van: psycorps En het is opgelost! Zo zie je maar wat voor vreemde klachten een stom kaartje kan veroorzaken! Mooi dat het opgelost is, maar hier heb ik nog nooit van gehoord dat het kaartje langzamer werkt als de gebruikte codering. Want daar komt het op neer als hij na een tijdje stopt met decoderen. Maar inderdaad beter als terug met je TV.
Gast psycorps Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 kennerlijk is het wel mogelijk aangezien ik nu non-stop gecodeerde kanalen aan het kijken ben (wat is day-time tv saai overigens....pffff...) Weer iets geleerd dus, het kan OOK het kaartje zijn Ik ben er blij mee, want zo'n kaartje is een stuk makkelijker mee te sjouwen dan de tv... Nogmaals allemaal bedankt voor het meedenken!
EdjeKroketje Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Hmmz kun je wel zeggen idd, weer wat geleerd.
W3ird_N3rd Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Ben ik toch niet helemaal gek. Mooi dat het is opgelost. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen