Ga naar inhoud


[TF7700HDPVR] Scanned alleen radio zenders???


Gast pescamigo

Aanbevolen berichten

Gast pescamigo

Goedenavond, na ontvangst frequentie canaal digitaal HDTV zender tijdens wk, wilde ik deze frequentie aan mn 7700 toevoegen.

 

Echter hij pakt het kanaal/transponder niet, het vreemde is dat al reeds eerder geprogrammeerde gescande zenders op A1. A2. A3 en Hotbird prima zijn te ontvangen, echter een volledige scan per satteliet, of per transponder geen tv zenders weer.

 

Een volledige sat scan levert alleen de Radio kanalen op, en meld geen TV zenders gevonden ??

 

Is dit voor iemand een bekend probleem ??? en nog beter is er een oplossing ??

 

Alvast bedankt voor de moeite, met vriendelijk groet Leo

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ga eens naar je laatste zender. Is dat 3500? dan is dat je probleem.

 

De topfield kan 5000 zenders opslaan voor je. 3500 Tv en 1500 radio. Die grens is hard. Als hij vol zit vindt hij niets meer als je gaat scannen. Tijd om de bezem er door te halen smile

 

Topset helpt geweldig daarbij

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast pescamigo

Inderdaad een zeer simpele oplossing en logische, alleen jammer dat de software hier geen melding van geeft, wat kanalen gewist en inderdaad hij scant weer, heb alleen een vervelend probleem. Canaal Digitaal stuurt een mail dat de WK in HD is te ontvangen op A3, 11778 / 27500 / V / FEC 9/10. Deze transponder krijg ik niet geladen, FEC 9/10 vind de 7700 zo ie zo niet bij handmatige invoer.

Heb dus handmatig 11778 / 27500 / V ingvoerd, transpoder blijft zonder signaal. Zie ik weer wat over het hoofd. ??

 

Oprechte dank voor de snelle reaktie op deze posting, MvrGr Leo

Link naar reactie
Delen op andere sites

modulatie op dvb-s2/qpsk staan? Je ziet het meteen want je signaal en kwaliteit meter moeten meteen uitslaan

 

11778

27500

Vertikaal

dvb-s2/qpsk

9/10

uit

uit

 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast pescamigo

wederom bedankt zenders als brava voom ngc scande hij gelijk ik heb de zoek funktie wel 5 keer uitevoerd. Eindelijk kwam de nos mee. Helaas bad luck alleen geluid en rest zwart scherm. Kan dit met de module te maken hebben heb een t rex en aston geprobeerd maar helaas. Mvrgr leo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast pescamigo

Het word een moeilijk verhaal met mn dure topfield, lees net Totaal TV (het oude Veronica Sattelite) waarin staat dat het met een oude kaart Aston zoals ik heb niet lukt met een Topfield, misschien dat ik wel de T rex op kan waarderen, of als advies originele kaart kopen, en hier lees ik weer bij cardwrter dat men deze niet adviseer bij de Arion en Topfield ???? of dan toch aan een Aston 1.07 dual com met versie 2.18 (advies tv totaal) wat is allemaal waar en niet waar, om toch de EK in Hd te kunnen kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk met een Aston 1.07 met versie 2.18 en dat werkt op mijn topfield 7700 als een speer.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast pescamigo

Heden een nieuwe Aston aangeschaft met de laatste versie, en inderdaad dit was de boosdoener, hij pakt nu gelijk het HD kanaal van NL1 met super beeld. Super en onwijs bedankt voor de steeds snelle reaktie, take care mvrgr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...