Gast Polvo Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Laat ik eerlijk zijn, de vrouwen die mee doen aan een misverkiezien vind ik doorgaans zelfs lelijk. Vaak is een meisje uit de buurt nog veel mooier. De mooiste vrouw op dit moment vind ik Catherine Zeta Jones.
WPW Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Die overgeplemuurde?? jakkes... nee men eigen wijf is de mooiste (zo, Theo mag weer thuis komen) whahahahaha gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Polvo Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Neu, mijn eigen vrouw is de liefste, maar dat bedoelde ik niet.
W3ird_N3rd Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Goede vraag, maar Catherine Zeta Jones is het in ieder geval niet. Als we straks niets meer van polvo horen heeft hij zijn vrouw verteld dat ze niet de mooiste is. R.I.P. polvo dan. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Gast MP4 Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 En dat ie dan nog brabbelt dat ze best wel lief was zal ze niet meer verstaan...
Gast Pacman Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Shakira, beyonce...... Sorry, ik kan niet kiezen.....
DeBeek Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Origineel bericht van: Pacman Shakira, beyonce...... Sorry, ik kan niet kiezen..... Dacht dat je de Zangeres zonder naam altijd goed vond Oeps moet eigenlijk zijn
leo1949 Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Catherine Zeta Jones ik droom weleens van haar als ik een beetje zwaar getafeld heb. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Gast aart44 Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Hier staat ze met implantaten en nog zonder in 1999.
Gast Polvo Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Ik zie wel allerlei meningen over Catherine voorbij komen, maar dat was de vraag niet.
Terror Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Ik vind het een geweldig topic. Maar moeilijk te kiezen: Deze dan maar Heidi Klum of Eva Longoria of -- Alle wijzen komen uit het oosten -- -- En de rest is er gebleven -- VU+ duo + Dreambox 7025s + Dreambox 7000s + Dreambox 500s
W3ird_N3rd Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Origineel bericht van: Polvo Ik zie wel allerlei meningen over Catherine voorbij komen, maar dat was de vraag niet. Ik heb nog wel een plaatje van een mooie onbekende vrouw, maar als ik die post zal dat m'n laatste post hier zijn vrees ik. Dus helaas. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Gene 1225 Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Origineel bericht van: Polvo Vaak is een meisje uit de buurt nog veel mooier. De mooiste vrouw op dit moment vind ik Catherine Zeta Jones. Woon jij dan in haar buurt ? Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Maku Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Ik vind Halle Barry wel een hele mooie dame. Wat een klasse dame om het maar netjes te zeggen.
Jorgen Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Er zijn ontzettend veel mooie vrouwen op deze wereld. Persoonlijk ben ik wel gecharmeerd van Adriana Lima en Maria Sharapova. Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 QuadPapa & Mama †
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen