view Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Ach, de mooiste is relatief. De een heeft dit de ander dat. Mijn wederhelft is een mooie vrouw en ben er trots op. Misschien ben ik een oude zak maar ik val wel op het type Dana Delany (China Beach). Maar ook die 2 vrouwen in de bier reklame (was alles maar zo eenvoudig...) zijn niet mis. Ach ja.... er zijn zoveel knappe vrouwen, daarom krijg ik er denk ik ook niet genoeg van, ik kan er uren naar kijken ...
mereltje Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 En wat vinden jullie van Hanna Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Con Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Origineel bericht van: SalimRMAF Kont-o-liza Rijst? Ik weet het; ik heb smaak. Ké? (gniffel) HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Alventali Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Er zijn er zo veel. Maar vroeger was het toch met name. Kimmetje Wilde , Susanna Hofs en Jeri Ryan Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
DeBeek Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Origineel bericht van: Alventali Er zijn er zo veel. Maar vroeger was het toch met name. Kimmetje Wilde , Susanna Hofs en Jeri Ryan Ja, Daar noem je even iemand, Jeri Ryan, Heb nog nooit zo graag naar StarTrek gekeken. En die Harry's vind ik toch leuker als die van Georgina.
the_doctor Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Vind Jennifer Love Hewitt & Kate Beckinsale & Denise Richards, allemaal wel leuke vrouwen om naar te kijken. En eventueel ook wel een beschuit mee te eten "FREE WILL IS AN ILLUSION"
DeBeek Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Alleen een beschuitje ? Lunch en Diner mag ook hoor. Vooral met Jennifer.
WPW Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Origineel bericht van: Ome Merde uiteraard Tante Merde, laat er geen twijfel over bestaan en Yolanthe, die is nie raar zou ze meelezen ? merDe Merrrrrdddeeeeeeeee! Whahahahhahahhahahhahahaaa gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
PaulCl Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Ja, Lauren Graham vind ik verdomd mooi en sexy ;-) Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
PaulCl Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 En dichter bij huis, ons eigen nieuwsanker. Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
leo1949 Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 En nog dichter bij huis onze nederlandse nieuwsankers in breedbeeld. De zusjes de Boer Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
El_Bandito Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Zonder woorden. Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
Gast Pacman Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Origineel bericht van: El_Bandito Zonder woorden. Tsja, hangers zijn niet mijn favorieten.....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen