Ga naar inhoud


afstand bediening TF6000COK


Klinknagel

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Gisteren kreeg de afstand bediening kuren. Soms doet hij het wel en dan weer niet. Betreft hier de TF6000COK huurtuner van KPN.

 

Wie heeft er soort gelijke ervaring?? En wie weet wat KPN in zo'n geval er mee doet.

 

Ik vraag eerst maar even in deze forum alvorens die asso 0900 te draaien.

 

Alvast hartelijk dank maar weer.....

gg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Klinknagel
Wie heeft er soort gelijke ervaring?? En wie weet wat KPN in zo'n geval er mee doet.



Heb hetzelfde gehad met een kooptuner en het nummer gebeld of ik een nieuwe kon kopen (toen stonden ze nog niet op de site) toen vroeg de helpdesk medewerker hou oud is de AB en de tuner.
Maar ik dacht dat de garantie voorbij was en ik zei meer dan een jaar, het antwoordt was dat er twee jaar garantie op zit en ik kreeg een nieuwe opgestuurd.

Of ze bij de primafoon winkels die AB's op voorraad hebben??
Vermoedelijk niet maar anders kunnen die je ook wel verder helpen. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wanderer

garantie is niet aan de orde, het is toch een huurtuner?

Iets kapot, dan moet dit vervangengen worden, gratis, je huurt immers!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Dotnl
Ga naar de primafoonwinkel.
Kunnen ze je niet helpen, bel dan daar gratis het 0900 nummer.


Zal eens binnen lopen bij de primafoon.

Maar en andere vraag, "bel dan gratis naar de het 0900 nummer"

Hoe doe ik dit ???
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Na een dikke week wachten op een mailtje van KPN betreffende mijn defecte afstandsbediening.

Vanmorgen maar even bij de primafoon binnen gestapt.

 

Na mijn verhaal te hebben gedaan. Zag ik grote vraagtekens in de mooie ogen van de verkoopster.

Hierop had ze geen antwoord. Ik was blijkbaar de eerste met een defecte afstandbediening. Zou volgens haar een nieuwe moeten kopen??

Na dat had benadrukt, dat ik dit wel vreemd vond. Deed ze een poging op de site van kpn iets er over te vinden. Na lang zoeken geen antwoord kunnen vinden.

Ze beslot toen mij maar eentje te geven als service !!!

Hoe ze het moest verantwoorden was nog een raadsel, maar hier kwam ze wel uit.

Ik ben geholpen en dat was voor haar blijkbaar het belangrijkste.

 

Petje af voor de primafoon !! KPN zijn klantenservice kan hier nog iets van leren.

 

gg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...