Gast sattaz Geplaatst: 21 juni 2008 Geplaatst: 21 juni 2008 @Gerard76, Met mijn Kathrein UFS-910 lukt het op dit moment even niet. Daar heb ik wel signaal maar er worden geen kanalen ingelezen. Wat daarvan de oorzaak is probeer ik nog te achterhalen. Met mijn AB IPBox 9000HD kan ik Eurosport HD, tesamen met nog een aantal andere HD kanalen, gewoon inlezen. Signaal en zenderherkenning heb ik dus wel, echter geen beeld. Zo te zien (of misschien beter gezegd niet te zien ) is de zender (nog steeds) gecodeerd, net zoals dat bij mij de afgelopen weken het geval is geweest. Het verbaast mij wel dat jij de afgelopen tijd behalve signaal kennelijk ook beeld hebt gehad. Volgens mij is het nu ongeveer 2 weken geleden dat ik voor het laatst beeld heb gehad. Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Met vriendelijke groeten sattaz
Gerard 76 Geplaatst: 21 juni 2008 Geplaatst: 21 juni 2008 OK ik was in de veronderstelling dat ik dit bericht had gewist Niet dus. Heb hetzelfde bericht in een ander topic ook aan de orde gesteld. Omdat ik dacht dat het daar beter paste. Ik heb wel een kanaal,maar de dm800 kan niet afstemmen. Educatief is het goed mogelijk om beeld te krijgen maar dat is nu niet aan de orde. Met het zoeken gaat alles wel goed maar als ik wil afstemmen ziet ie het kanaal niet. misschien hetzelfde euvel als met jou Kathrein,maar dat weten we nog niet.
Gerard 76 Geplaatst: 24 juni 2008 Geplaatst: 24 juni 2008 @ Sattaz Nog even terugkomend op ESP HD die het hier niet deed. Het probleem lag aan het feit dat er bij het inlezen van het kanaal geen vpid,audiopid en pcr werden ingelezen. Resultaat,wel een lock,maar geen beeld. Nu met de juiste pids (KoS) werkt alles weer als voorheen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen